“Vi er familie på tre på norgesferie.”
Anmeldelse av Smak og Behag

Smak og Behag
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Nesna
Beskrivelse: I Movegen 30, Fammyhuset, har Nesnas nye ferskvare, delikatesse, kaffebar med hjemmelaget kaker og mat-sted åpnet. Her skal vi gi deg hjemmelaget, kortreist og eksotisk mat med høy kvalitet
Anmeldt 4. desember 2020

Personalet er stresset og uhøflig. Kunne lære å smile litt. Vi ventet mat lenge tid og fikk ikke samtidig. Desserten var ikke frisk.

4  Takk, Simons506212

Anmeldt 19. oktober 2020

Det var beste sei som jeg spiste ute, god lokale og bra service. Beste spisested på Nesna. Anbefale!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, haraldsH2156OY
Anmeldt 27. september 2020

Fantastisk cappuccino og verdens beste ostekake. Jeg ble virkelig overrasket hvor velsmakende var kaffe og kake. Anbefaler å ta en tur innom kafeen

Dato for besøk: september 2020
Takk, Keni9229
Anmeldt 16. august 2020

Det var virkelig god espresso. En av beste som jeg har drakk. Strekt anbefales. God plass og service

Takk, Geir83123
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi er familie på fem på norgesferie, cruiser RV17 på tur mot Lovund. Litt god til til ferja, og skal ha mat før lang ventetid.
Søk på TA viste oss dette stedet, og vi valgte kafé/restaurant fremfor gatekjøkken.
Innertier! Tomt for dagens fisk, men pasta og burgerrettene var utsøkte, alle fem forskjellige rettene. Storfornøyde fra 12 til 87 år unge gjester.
...og ostekaka da... dobbel runde!
Uventet svært positiv opplevelse

2  Takk, tore702

Reisende som så på Smak og Behag, så også på

Har du vært i Smak og Behag? Del dine erfaringer!