“Kjempegod middag”
Anmeldelse av Smak og Behag

Smak og Behag
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Nesna
Beskrivelse: I Movegen 30, Fammyhuset, har Nesnas nye ferskvare, delikatesse, kaffebar med hjemmelaget kaker og mat-sted åpnet. Her skal vi gi deg hjemmelaget, kortreist og eksotisk mat med høy kvalitet
Anmeldt 23. juli 2021

Deilige smakfulle burgere og godt lokalt øl Fortjener flere gjester - vi var de eneste på en fredagskveld!

1  Takk, Departure300507

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig sted med god mat. Ekstra pluss for hjemmelagde kaker og nydelig kaffe :) maten kom raskt og betjeningen var hyggelig.

1  Takk, annettejV7084FC
Anmeldt 7. juni 2021

Hyggelig betjening, og vi valgte en safe variant; dobbel toast. Da været var flott, valgte vi å spise ute. Greie priser

2  Takk, Jostein G
Anmeldt 11. mars 2021

hvor lenge kan det vare: blander frosne reker med de ferske?
Hvis ikke dette gjøres så var en god del av de ferske rekene vi kjøpte i dag veldig frosne og stive.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, Simons506212
cheffreshfood, Владелец på Smak og Behag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2021

Hei. Veldig skyld å høre det. Smak og Behag selger aldri frosne reker, vi får inn alltid ferske reke, som selges pre ordene, derfor selges de med en gang, slik det er umulig å fryse. Hvis man har noen spørsmål eller skjer noe galt, man bør alltid ta kontakt med betjening.
Mvh Smak og Behag

Anmeldt 4. desember 2020

Personalet er stresset og uhøflig. Kunne lære å smile litt. Vi ventet mat lenge tid og fikk ikke samtidig. Desserten var ikke frisk.

5  Takk, Simons506212

Takk for tilbakemeldingen. Vi tar det på hensyn. Om du har spørsmål om mat, kan du alltid ta kontakt med betjening for å ordne det.
Mvh Smak og Behag

Reisende som så på Smak og Behag, så også på

Har du vært i Smak og Behag? Del dine erfaringer!