“En ordentlig restaurant ved en campingplass - skal man lete lenge etter”

Aurora Restaurant og Livescene
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Nesna
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, svært god restaurantmat (ikke gatekjøkkenporsjoner...), godt vinutvalg, lokalt øl, også avec. Svært god opplevelse, selv med barn...

1  Takk, trivli2

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spisesteder ved campingplasser er gjerne av det enkle slaget eller gatekjøkkenaktig, dog er Aurora ved Havblikk et meget hederlig unntak.

Her er et hyggelig lokale med en helt rå solterrasse (husk solbriller). Betjeningen er hyggelige og serviceinnstilte dog muligens med litt varierende profesjonell kvalitet, vedkommende som framsto som hovmester derimot kunne utvilsomt sitt fag.

Menyen er logisk med mye mat fra sjøen, men også kjøttelskeren kan få sitt. Vi valgte henholdsvis blåskjell og kveite denne fine helgelandske sommerkveld. Blåskjellene kom rykende varme i en kjele og var av utmerket kvalitet. Kveita kom pent presentert med passende tilbehør. En har litt begrenset erfaring med kveite og ikke så mye referanse slik sett, men fiskestykket smakte helt greit. Dog muligens en tanke overkokt, ihvertfall savnet en den fine flakinga som vi gjerne opplever i forbindelse med vellykkede fiskemåltuder.

Alt i alt var Aurora et meget hyggelig bekjentskap og et utmerket spisested. Dog har de nok fortsatt et vist forbedringspotensiale hei

2  Takk, RunarF7
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig lokalmat, med gode smaker. Blåskjell, kamskjell, fiskesuppe, og lammeskank gikk ned på høykant. Både ungdom og voksne var godt fornøyd. Hyggelig og personlig service.

2  Takk, LisbethKK
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat av lokale råvarer, flotte lokaler (både inne og ute), og flinke, hyggelige og serviceinnstillte ansatte!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, ludvikls
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Denne restauranten er 100% gjennomført. Flotte lokaler, utrolig hyggelig betjening og en fantastisk god mat til fornuftige priser. Vil anbefale Kveite.
Tør påstå at det er det beste måltidet jeg har spist på mine 50 år.
Overraskende å finne et sånt fantastisk spisested på en liten plass som Nesna.

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, Vidar B

Reisende som så på Aurora Restaurant og Livescene, så også på

Har du vært i Aurora Restaurant og Livescene? Del dine erfaringer!