“Kvalitetsmat, fenomenal utsikt og hyggelige servitører!”
Anmeldelse av Brygge 66° Nord

Brygge 66° Nord
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Nesna
Beskrivelse: Restaurant with local food. Coctailbar with all rights. A natural meeting place for the locals and visitors.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Var på flotte Brygge 66 under en travel lørdag. Selskapet spiste forskjellige kjøttretter fra sommermenyen. Felles for samtlige var at de var av meget god kvalitet, tiltalende anrettet på fatet.

Meget fin utsikt fra restauranten med panoramautsikt til havet. Utsikten og servitører som var veldig hyggelig gjorde besøket til en fryd!

Eneste som trakk litt ned var at porsjonene var litt i minste laget.

Alt i alt var dette svært bra og vi tar mer en gjerne turen innom igjen

Dato for besøk: august 2020
Takk, Bjørn Olav K

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Maten var kjempegod. Vi var 6 personer som spiste forskjellige retter, og alle var fornøyde. Servicen var også utmerket.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ragnhildo451

Reisende som så på Brygge 66° Nord, så også på

Har du vært i Brygge 66° Nord? Del dine erfaringer!