TripAdvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bodde her 3 dager i forbindelse med jobb, var uten tvil ute av sesong.
Velfungerende wifi, ok frokost lå klar i kjøleskapet hver morgen.
Relativt ny leilighet med felles kjøkken i gangen, ikke spesielt godt lydisolert.
Fint område for en tur men husk refleks og hodelykt, er det mørkt så er det skikkelig mørkt.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jernj
Anmeldt 30. august 2018

Bodde to dager i såkalt sjøhus med stue, soverom og fullt utstyrt kjøkken. Stor terasse med utsikt over fjorden. Frokostbrett fikk vi handlet dagen i forveien.
Var i tillegg ganske heldige med været, så det ble en bra opplevelse.
Restaurant Aurora må nevnes spesielt. Utsøkt mat og service!
Anbefales.
Mvh. Einar & Kari.

Takk, Kari S
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet en natt i telt. Vi betalte 300 kr for å sette opp et telt og forventer med en slik pris rene toaletter. Det var det ikke. Både standard og pris har vært bedre på de 3 andre campingplassen vi har vært på i sommer. Ellers fin plass med hyggelig betjening.

1  Takk, 725siljed
Nina Elisabeth R, Leder  på Havblikk Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei Silje, vi gjør vårt aller beste med å holde fellesarealene rene og pene til en hver tid, og toaletter og dusjer vaskes flere ganger i løpet av dagen/døgnet. Dere besøkte oss på en av sommerens travleste dager, og vi beklager på det sterkeste at dere opplevde toalettene som skitne. Vi opplever noen ganger, sjeldent - men det forekommer, at toalettene blir tilgriset med overlegg. Det er veldig lite hyggelig, og jeg håper det ikke var tilfellet da du besøkte oss. Vi håper du satte pris på at dusj var inkludert i prisen.

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha vært innom flere campingplasser på vår ferie til 2/3 av prisen vi betalte på Nesna ble vi satt ut da vi så at vi får denne prisen fikk toalett og dusj som var like innbydende som de man finner på en 50 år gammel ungdomsskole. Vann fløt rundt på gulvet i hele fellesarealet, og fasilitetene sto ikke i stil til prisen

Takk, 67stiank

Hei Stian, vi gjør vårt aller beste med å holde fellesarealene rene og pene til en hver tid, og toaletter og dusjer vaskes flere ganger i løpet av dagen/døgnet. Dere besøkte oss på en av sommerens travleste dager, og vi beklager på det sterkeste at dere opplevde toaletter og dusjer som skitne. Vi opplever noen ganger, sjeldent - men det forekommer, at fellesarealene blir tilgriset med overlegg. Det er veldig lite hyggelig, og jeg håper det ikke var tilfellet da du besøkte oss. Vi håper du satte pris på at dusj var inkludert i prisen.

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Å komme hit var så koselig. Sølvi å Ole Martin håndhilste på alle gjestene og ønsket velkommen. Tok oss med på en omvisning av området og anbefalte resturanten Aurora rett over veien. Bobilplassene var godt tilrettelagt og med god plass mellom. Rolig å trivelig. Anbefales Restauranten Aurora må bare prøves - nydelig mat å så trivelig betjening som "sprang" føtten av seg for å gi akkurat DEG den beste service.

1  Takk, Wenche Halseth A

Hei Wenche, tusen takk for flott tibakemelding! Sølvi og Ole Martin, og resten av vårt servicepersonale, er veldig flinke! Vi har stort fokus på å være ett godt vertskap.
Aurora restaurant er virkelig en opplevelse, og vi erfarer at flere og flere velger å besøke oss på grunn av kvaliteten på maten vi serverer. Lokale, økologiske og kvalitetsråvarer, parret med godt håndtverk, gir lekkert og velsmakende resultat på tallerkener og fat! Tusen takk, og velkommen tilbake