TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi leide et helt ok rom en natt på Havblikk Camping på Nesna.
Rommet var rent og fint og passet helt utmerket for to.
Trivelige og serviceinnstilte medarbeidere og ok priser.
Campingplassen var ryddig med mange forskjellige overnattingsmuligheter.

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 570arvel
Anmeldt 14. juni 2019

Stor flott camping med store muligheter for fiske
Har var det både fast plasser , hytter og oppstillingsplasser
Fikk flere torsk på fergeleie med noen få kast. Ytterst på piren var det benk med vann for sløying av fisken

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jmv920
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bodde her 3 dager i forbindelse med jobb, var uten tvil ute av sesong.
Velfungerende wifi, ok frokost lå klar i kjøleskapet hver morgen.
Relativt ny leilighet med felles kjøkken i gangen, ikke spesielt godt lydisolert.
Fint område for en tur men husk refleks og hodelykt, er det mørkt så er det skikkelig mørkt.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jernj
Anmeldt 30. august 2018

Bodde to dager i såkalt sjøhus med stue, soverom og fullt utstyrt kjøkken. Stor terasse med utsikt over fjorden. Frokostbrett fikk vi handlet dagen i forveien.
Var i tillegg ganske heldige med været, så det ble en bra opplevelse.
Restaurant Aurora må nevnes spesielt. Utsøkt mat og service!
Anbefales.
Mvh. Einar & Kari.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kari S
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet en natt i telt. Vi betalte 300 kr for å sette opp et telt og forventer med en slik pris rene toaletter. Det var det ikke. Både standard og pris har vært bedre på de 3 andre campingplassen vi har vært på i sommer. Ellers fin plass med hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 725siljed
Nina Elisabeth R, Leder  på Havblikk Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei Silje, vi gjør vårt aller beste med å holde fellesarealene rene og pene til en hver tid, og toaletter og dusjer vaskes flere ganger i løpet av dagen/døgnet. Dere besøkte oss på en av sommerens travleste dager, og vi beklager på det sterkeste at dere opplevde toalettene som skitne. Vi opplever noen ganger, sjeldent - men det forekommer, at toalettene blir tilgriset med overlegg. Det er veldig lite hyggelig, og jeg håper det ikke var tilfellet da du besøkte oss. Vi håper du satte pris på at dusj var inkludert i prisen.