eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet i rom på tur nord. Helt opp mot samme standard som flere hoteller. Rommet litt lite men Ok for ei natt. Rent og godt vedlikeholdt. Camp forøvrig fremstår som langt over middels. Pluss for service og holdning hos de ansatte

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KarlE297
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi leide et helt ok rom en natt på Havblikk Camping på Nesna.
Rommet var rent og fint og passet helt utmerket for to.
Trivelige og serviceinnstilte medarbeidere og ok priser.
Campingplassen var ryddig med mange forskjellige overnattingsmuligheter.

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 570arvel
Anmeldt 14. juni 2019

Stor flott camping med store muligheter for fiske
Har var det både fast plasser , hytter og oppstillingsplasser
Fikk flere torsk på fergeleie med noen få kast. Ytterst på piren var det benk med vann for sløying av fisken

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jmv920
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bodde her 3 dager i forbindelse med jobb, var uten tvil ute av sesong.
Velfungerende wifi, ok frokost lå klar i kjøleskapet hver morgen.
Relativt ny leilighet med felles kjøkken i gangen, ikke spesielt godt lydisolert.
Fint område for en tur men husk refleks og hodelykt, er det mørkt så er det skikkelig mørkt.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jernj
Anmeldt 30. august 2018

Bodde to dager i såkalt sjøhus med stue, soverom og fullt utstyrt kjøkken. Stor terasse med utsikt over fjorden. Frokostbrett fikk vi handlet dagen i forveien.
Var i tillegg ganske heldige med været, så det ble en bra opplevelse.
Restaurant Aurora må nevnes spesielt. Utsøkt mat og service!
Anbefales.
Mvh. Einar & Kari.