CheapTicketsUSD 139
Orbitz.comUSD 139
TripadvisorUSD 139
eDreams
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Bra camping med store arealer. Bodde i stor hytte, meget rent og pent. Varmepumpe / ac på hytten slik at rett temp er enkelt å få til. Savner justerbare stoler på balkongen i stedet for et svært bord og benker! Det som trekker ned er at den eneste spiseplassen ikke er åpen hele uken, men stengt søndag og mandag..

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 336gj_rans
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet i rom på tur nord. Helt opp mot samme standard som flere hoteller. Rommet litt lite men Ok for ei natt. Rent og godt vedlikeholdt. Camp forøvrig fremstår som langt over middels. Pluss for service og holdning hos de ansatte

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KarlE297
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi leide et helt ok rom en natt på Havblikk Camping på Nesna.
Rommet var rent og fint og passet helt utmerket for to.
Trivelige og serviceinnstilte medarbeidere og ok priser.
Campingplassen var ryddig med mange forskjellige overnattingsmuligheter.

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 570arvel
Anmeldt 14. juni 2019

Stor flott camping med store muligheter for fiske
Har var det både fast plasser , hytter og oppstillingsplasser
Fikk flere torsk på fergeleie med noen få kast. Ytterst på piren var det benk med vann for sløying av fisken

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jmv920
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bodde her 3 dager i forbindelse med jobb, var uten tvil ute av sesong.
Velfungerende wifi, ok frokost lå klar i kjøleskapet hver morgen.
Relativt ny leilighet med felles kjøkken i gangen, ikke spesielt godt lydisolert.
Fint område for en tur men husk refleks og hodelykt, er det mørkt så er det skikkelig mørkt.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jernj