Anmeldt 4. juli 2020

Vi overnattet i en stor hytte, og dit var det sååå deilig å komme. God plass, reint og fint, deilig reint sengetøy og et deilig bad. Terrassen var helt super, men det var bare en stol der. Savnet en stol til. Campingplassen var veldig stor, og vi trodde at det kunne bli litt støy. Men det var der ikke. Stille og rolig om natten. Leste på forhånd om restauranten på plassen der, og ble veldig skuffet da den var stengt.

Takk, randigobergs
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

En flott campingplass med gangavstand til butikk, fjellet og sjøen. Her er det mange muligheter om du vil utforske stedet. Veldig god service. Mange flotte plasser på gress. En del plasser på grus om du bare har en pitstop. Godt renhold på serviceanlegget. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, britthjelle
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Bra camping med store arealer. Bodde i stor hytte, meget rent og pent. Varmepumpe / ac på hytten slik at rett temp er enkelt å få til. Savner justerbare stoler på balkongen i stedet for et svært bord og benker! Det som trekker ned er at den eneste spiseplassen ikke er åpen hele uken, men stengt søndag og mandag..

1  Takk, 336gj_rans
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet i rom på tur nord. Helt opp mot samme standard som flere hoteller. Rommet litt lite men Ok for ei natt. Rent og godt vedlikeholdt. Camp forøvrig fremstår som langt over middels. Pluss for service og holdning hos de ansatte

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KarlE297
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi leide et helt ok rom en natt på Havblikk Camping på Nesna.
Rommet var rent og fint og passet helt utmerket for to.
Trivelige og serviceinnstilte medarbeidere og ok priser.
Campingplassen var ryddig med mange forskjellige overnattingsmuligheter.

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019