siljek2
Finnsnes, Norge
Anmeldelse av Topcamp Havblikk
3,0 av 5 boblerAnmeldt 21. juni 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2023
Romtips: For voksne par, ikke parker ved lekeplassen.
kr 1 007
51.9 km fra Topcamp Havblikk
76.2 km fra Topcamp Havblikk
Se flere hoteller i Nesna
Anmeldt 21. februar 2023

Var innom og spurte om teltplass under Norge på langs med sykkel. De skulle ha 750 kr pr natt for et telt som må sies å være Norges dyreste. Betalte rundt 250 kroner på alle andre campingplasser hvor dette ble benyttet. De skulle ha 800 for en hytte og fant det urimelig med en pris på 750 for et telt. . Syklet forbi og satte opp teltet gratis ikke lang unna Nesna sentrum..

Dato for oppholdet: juli 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, _ysteinm2020
Anmeldt 18. november 2022 via mobile enheter

Leide familiehytte og ønsket 4 soverom. Veldig slitt hytte med gamle dårlig møbler. De 4 soverommene var alternative,den ene måtte man gå ut for å komme inn i hytta. Dårlig renhold,mye støv og spindelvev,ukoselig. Slitt kjøkken men med oppvaskmaskin. Fantes ikke oppvaskmaskinpulver så det måtte vi kjøpe,samt alt for lite dopapir til å være for 4 personer i 3 netter. Prisen for leie av hytta var absolutt ikke iforhold til standar på hytte. Anbefales ikke!

Dato for oppholdet: november 2022
Takk, 474agnethek
Anmeldt 3. juli 2022

Veldig grei plass, men får kun en stjerne fordi de velger å nekte betaling med kontanter, noe de ikke har anledning til i følge norsk lov. Å betale med gyldig norks betalingsmiddel burde være en selvfølge! Rene og ryddige sanitæranlegg.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, knuthelges2022
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted med nydelig beliggenhet. Men elendig sanitær-fasiliteter og altfor høy pris (400 kroner for 1 telt 1 natt uten strøm, er det dyreste vi har opplevd) trekker ned vår totalopplevelse. Altfor få doer til å være så stor campingplass (måtte stadig stå i kø). Og elendig renhold. Orket ikke dusje på så møkkete sted. Da hjalp det dessverre ikke at dusjing var inkludert i den høye døgnprisen.

Takk, Celiaala
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt, kom etter stengetid med bobil, men ble møtt av hyggelig telefonvakt som ordnet oss en fin plass. Rene og fine fasiliteter i dusj/garderobe. Fin oppstillingsplass til bilen, med strømtilkobling i umiddelbar nærhet. Ikke mer enn 50 meter til sjøen.

1  Takk, karenmarieh