eDreams
ZenHotels.com
Agoda.com
Snaptravel
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Helt greit for 1 natt men det er også alt.... liten vits å betale litt for rommet og mere for frokost/parkering da kan man like godt ta ett bedre hotell enn dette....

Flekker på laken... støv på rommet... bade kunne ha vært bedre vasket/renset

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 13JohnL
UlfL341, General Manager på Motel L Älvsjö, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Dear John,
Thanks for taking the time to send us your comments.I can see that you booked your stay on a third party website. This is why breakfast was an extra fee. Next time you book your visit at Motel L, please book thru our own web page, then breakfast is always included!

We regret that we fell short on your expectations. And would like to apologize regarding the cleanliness, this is not the standard that we want to keep. We will take your feedback as we move forward in improving our product.

Kind Regards
Josephine K
Online Reservations
Motel L Stockholm Älvsjö

Anmeldt 31. oktober 2018

Nye og flotte rom med fantastisk gode senger. Fikk rom mot togskinnene som går i mellom hotellet og Stockholmsmessan, men veldig god lydisolering og godt fungerende aircondition gjorde dette helt uproblematisk. Tar 5 min å gå til messeområdet og 3 min til pendeltogstasjonen som tar deg til sentrum på 5 minutter.
Kostnadseffektivt og utmerket sted å bo, fremfor dyrere og ofte dårligere alternativ i Stockholm sentrum. Ta heller toget inn til byen og ut igjen om kvelden, og ha gangavstand til messen på morgenen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, christianfT7032IQ
UlfL341, Chef på Motel L Älvsjö, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Christian,

Tack för att du valt att bo hos oss och även för att du tog dig tiden att skriva om din vistelse. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor. Låt det inte dröja för länge innan vi ses igen.

Vänliga hälsningar,
Moa B
Online Reservations

Anmeldt 11. april 2018

Fantasisk flott hotell med super plassering med hensyn til messebesøk.
Alt fungerte utmerket og maten smakte helt topp.
Kommer garantert tilbake ved neste Stockholmsbesøk
At prisen i tillegg var meget hyggelig var ikke noen negativt.

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, jornweiby
Alexandra H, General Manager på Motel L Älvsjö, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2018

Hej!
Tack så mycket för det fantastiska omdömet!
Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss!
Jag ska se till att dela dina fina ord med vår underbara personal.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka, och passar också på att önska dig en trevlig helg!
Vänligen
Alexandra Högberg
General Manager, Motel L Älvsjö

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Med helt nytt hotell bør alt være bra. Det kalles Motell, vet ikke grunnen for det - det er jo hotellstandard.
Fine lyse og fargerike rom, veldig stille. Litt myke senger, og varm dyne. Aircondition som ikke lar seg individuelt justere.
Frokost er veldig enkel. Vindu i dusj sone fra knehøyde og opp, litt rart å stå slik selv om det var i 8 et mens toget kjører forbi. Fin dusj forresten, men det ble en del vannsøl på gulvet
Veldig god kommunikasjon inn til city med tog.
Bodde her 2 netter og rommet ble ikke ordnet. Begynnerfeil?
Og jeg måtte selv stå i resepsjonen å booke rom via Internett, klønete opplegg.
Hadde fått bedre rating fra meg med lettere bookning og rett rengjøring

Men det var god pris på rom - 725kr er akseptabelt pr natt inkl frokost

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, M0rtenU
Alexandra H, General Manager på Motel L Älvsjö, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Kära gäst,

tusen tack för att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss.
Du har helt rätt att vi är ett hotell, vi har valt namnet Motel L dels för att understryka att vi är ett budget design koncept och dels för att sticka ut lite. :)
Jag beklagar att du hade problem med luftkonditioneringen, vi hade en del inkörningsproblem med ventilationen när hotellet precis öppnat men det är åtgärdat nu, detsamma gäller fönstret i badrummen som nu har frostats.
Vi hoppas att vi får förmånen att välkomna er tillbaka till oss.

Vänligen
Alexandra Högberg

Anmeldt 11. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Simon Tuhkunen, Guest Services / Front Office på Motel L Älvsjö, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020