Koselig butikk og kafe

Deilige kaker, masse spennende smånips å få kjøpt og karamellene kan virkelig anbefales. Vi hadde... les mer

Anmeldt 21. september 2020
Mariadyreborg
Flekkefjord, Norge
Bortgjemt perle! - Verd en omvei

Magisk plass! Denne kaféen er uten tvil verd en omvei. Vi stoppet for kaffe og diverse bakevarer... les mer

Anmeldt 2. juni 2020
JorgenNOR
Oslo, Norge

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en perle av et sted med masse fine såper og annet. Dessverre ødelegges totalopplevelsen og besøket av ei veldig lite service innstilt og sur ung jente i kassen i såpebutikken. Synd fordi stedet i seg er kjempe koselig, men ødelegges av sur og dårlig service.

Vi la igjen over 1000,- med en bismak.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, iFers
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Magisk plass!
Denne kaféen er uten tvil verd en omvei.
Vi stoppet for kaffe og diverse bakevarer, som kan anbefales.

Koselig utsalg og ett veldig varmt vertskap. Dette er en av de bedre kaféene jeg har besøkt!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, JorgenNOR
Anmeldt 12. november 2019

Var innom Alveland på Dverberg og her var det virkelig en opplevelse. Dette stedet lager såper i mange varianter og med forskjellige indigrenser og de er naturlige. Her har de også en hyggelig kafe og noen ganger er det levende musikk også

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Willy M
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Her finner du fantastiske lokalproduserte naturlige såper og mye spennende interiør. Butikken har også en koselig kafé med hjemmelaga kaker i nydelige omgivelser. Servicen er upåklagelig. Anbefaler alle et besøk her.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Caroline F
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Her kan du få noe å spise og drikke og alt er hjemmelaget. Veldig uformelt og hjemmekoselig, forsyn deg selv og betal i kassa etterpå. De produserer såpe som de selger sammens med mye annet.
Anbefales et besøk.

Dato for opplevelse: juni 2017