Mariadyreborg
      • Hotels.com
      • Scandic Hotels
      22.0 km fra Andøy Friluftssenter As
      Restaurant
      The midnight sun shinning on Andøy Friluftssenter.
      0.0 km fra Andøy Friluftssenter As
      Se flere hoteller i Risøyhamn
      Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Andøy Friluftsenter har fantastisk god mat og kanskje den beste servicen vi har opplevd noen gang. Her følte vi oss så velkommen og fikk servert så nydelig mat.

Anbefales på det varmeste. Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, iFers
      Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Vi samles her hvert eneste år til et fantastisk velsmakende julemåltid. Vertskapet sørger alltid for god stemning og en befriende snill stund sammen med flotte folk. Anbefales på det varmeste,men bestill tidlig da det fort fylles opp på de beste dagene. PS multekremen smelter på tunga - Best in Show 👍

Dato for oppholdet: november 2017
      Takk, steinh2013
      NJT25, Daglig leder på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2017

Tusen hjertelig takk for varmende- og hyggelig omtale! Vær hjertelig velkommen snart igjen!

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Vi kom fram sent men det var ikke noe problem, servicebygget var åpent og dusj var inkludert i prisen. Vi ringte på forhånd og fikk beskjed om å betale når det åpent neste dag. Teltplass rett ved servicebygget. Noe rått servicebygg, trolig for lite ventilasjon i dusjene, ellers topp.

Dagen etter var det meldt regn så vi avventet turen videre. Vi tilbragte dagen i restauranten/resepsjonen/foajéen. Startet med en herlig vaffel med rørte multer og rømme mens vi strikket. Deretter spiste vi helt fantastisk middag, Andøylam med grønnsaker, hazzelbakte poteter, anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
      Takk, 497viviane
      NJT25, Eier på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Tusen takk for anmeldelser og tilbakemelding.
      Velkommen snart tilbake!!

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stoppet her for å spise søndagsmiddag en solskinnsdag i juli etter besøk på Andøya. Spiste litt forskjellig, men alle nikket samtykkende i at det var god mat og god service. Kanskje en smule dyrt, i alle fall for dagens. Stopp og prøv.

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, Terje R H
      NJT25, Eier på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Tusen takk for besøket og tilbakemelding.
      Velkommen snart tilbake.

Anmeldt 13. juli 2017

Koselig uformell atmosfære. Svært hyggelig betjening som virkelig ønsker å gi god service. Lokalt tilberedte råvarer ga oss en hyggelig og god matopplevelse. Vi spiste Bacalao, fiskesuppe og tapas. Alle rettene var av svært god kvalitet. Vi kommer snart tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, I8849JLtoms
      NJT25, Eier på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2017

Tusen takk for anmeldelser og velkommen tilbake.