Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Høstværet viste seg ikke fra sin beste side, men herlig å få nyte god mat her med flott utsikt og lyden av vind og regn rundt oss. Både voksne og barn elsket maten og må bare få skryte ekstra av den lekre brunostkaramellsausen.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Mariadyreborg
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Andøy Friluftsenter har fantastisk god mat og kanskje den beste servicen vi har opplevd noen gang. Her følte vi oss så velkommen og fikk servert så nydelig mat.

Anbefales på det varmeste. Vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, iFers
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Vi samles her hvert eneste år til et fantastisk velsmakende julemåltid. Vertskapet sørger alltid for god stemning og en befriende snill stund sammen med flotte folk. Anbefales på det varmeste,men bestill tidlig da det fort fylles opp på de beste dagene. PS multekremen smelter på tunga - Best in Show

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, steinh2013
NJT25, Daglig leder på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2017

Tusen hjertelig takk for varmende- og hyggelig omtale! Vær hjertelig velkommen snart igjen!

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Vi kom fram sent men det var ikke noe problem, servicebygget var åpent og dusj var inkludert i prisen. Vi ringte på forhånd og fikk beskjed om å betale når det åpent neste dag. Teltplass rett ved servicebygget. Noe rått servicebygg, trolig for lite ventilasjon i dusjene, ellers topp.

Dagen etter var det meldt regn så vi avventet turen videre. Vi tilbragte dagen i restauranten/resepsjonen/foajéen. Startet med en herlig vaffel med rørte multer og rømme mens vi strikket. Deretter spiste vi helt fantastisk middag, Andøylam med grønnsaker, hazzelbakte poteter, anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 497viviane
NJT25, Eier på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Tusen takk for anmeldelser og tilbakemelding.
Velkommen snart tilbake!!

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stoppet her for å spise søndagsmiddag en solskinnsdag i juli etter besøk på Andøya. Spiste litt forskjellig, men alle nikket samtykkende i at det var god mat og god service. Kanskje en smule dyrt, i alle fall for dagens. Stopp og prøv.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, thoybakk
NJT25, Eier på Andøy Friluftssenter As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Tusen takk for besøket og tilbakemelding.
Velkommen snart tilbake.