“Super god fiskesuppe”

Andøy Friluftssenter
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Risøyhamn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 23. juli 2020

Helt topp. Veldig bra service (proff), supergod fiskesuppe og nydelig dessert. Anbefales absolutt....

Takk, 721_yvinda
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En perle av et spisested med fantastisk god mat og hyggelig betjening. Som virkelig er verdt å stoppe ved.

Takk, MSL18
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Tusen takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig service og god mat på vei mot Andenes. Gode vafler med diverse topping for enhver smak. Anbefales!

Takk, geirhk
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Eventyrlig plass i vinterlandet, med fantastisk utsikt. Vertskapet bidrar til at du føler vel med god mat og innkvartering. Høg og god standard.

Dato for besøk: november 2019
Takk, habiac01
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemelding og anmeldelser.
Velkommen snart tilbake igjen!!!

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på veg nordover, og stoppet her først og fremst fordi det så velstelt ut. Den enorme overraskelsen kom når vi så menyen - for den var magisk.

Vi fikk vite at kjøkkenet ennå ikke hadde full åpning, men de kunne servere fortetter og dessert. Vi tok en tapastallerken med bolinhos, kjøttboller av elg og varmrøkt laks med rekesalat. Det var en rett som var beregnet for to i følge menyen, men der tok vi feil. Dette var knapt for en person, og sammen med en øl og en cola blåste vi snaue 500 kroner. Derfor blir det trekk. Vi kunne fått en bedre info om mengden mat...

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, danerikd
NJT25, Daglig leder på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Hei og mange takk for deres anmeldelse av Andøy Friluftssenter, den er verdifull for oss. Vi beklager at vår kommentar i menyen ikke var klar nok, og forstår nå at en forrettsporsjon for to personer kan vurderes ulikt. Dette er kjempetrist all den tid dere trodde dere bestilte et måltid for to personer. Det står skrevet ved siden av navnet på retten i parrentes; (forrettsporsjon for to personer), og siden dette er en lunsjrett kan den også deles av to personer som forrett før et hovedmåltid - se i menylinken under. Vi forstår ikke helt prisen dere har betalt da tapasretten koster kr 175,00, vår dyrest microbryggeri øl kr 120,00, og ei cola kr 40,00 som til sammen blir kr 335,00 og ikke kr 500,00 som dere skriver ? Vi håper virkelig ikke der har blitt noe feil i prisingen, og om dere gir oss tidspunktet på stoppet her hos oss kan vi godt sjekke om der er blitt en feil i regningen deres, om ønskelig.
Mange takk for at dere stoppet hos oss, ha en flott reise videre, og vær hjertelig velkommen tilbake hit til oss!
Fra menyen vår/ web meny link: https://andoy-friluftssenter.no/alacartemenu/?Article=53

Reisende som så på Andøy Friluftssenter, så også på

Har du vært i Andøy Friluftssenter? Del dine erfaringer!