“Supert sted”

Andøy Friluftssenter
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Risøyhamn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Ta et stopp hos Andøy friluftssenter. God og sofistikert mat. Og hyggelig betjening. Super betjening og mulighet for overnatting

Dato for besøk: august 2020
Takk, Adventurer368810
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vakre omgivelser med sitteplasser ute og inne. Utsikt utover havet og fjell. Maten smakte nydelig. De bruker multer i alle/nesten alle matretter.

Takk, tinamariea2018
Anmeldt 23. juli 2020

Helt topp. Veldig bra service (proff), supergod fiskesuppe og nydelig dessert. Anbefales absolutt....

Takk, 721_yvinda
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En perle av et spisested med fantastisk god mat og hyggelig betjening. Som virkelig er verdt å stoppe ved.

Takk, MSL18
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Tusen takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig service og god mat på vei mot Andenes. Gode vafler med diverse topping for enhver smak. Anbefales!

Takk, geirhk
nigelt489, Eier på Andøy Friluftssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for denne anmeldelsen. Vi satte stor pris på den.

Reisende som så på Andøy Friluftssenter, så også på

Har du vært i Andøy Friluftssenter? Del dine erfaringer!