Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom hit til lunsj. De serverte kun blomkålsuppe eller grønnsakssuppe til lunsj.

Vi bestilte begge deler og det var rett og slett ikke spiselig. Begge suppene var mer som en purè med konsistens fra barnemat glass enn suppe. Kornete purè, langt ifra suppe.

Vi klarte ikke å spise opp tross små porsjoner.
Styr unna lunsj, mulig middagen er bedre her.

Grunnen til at de får 2 og ikke 1 er på grunn av hyggelig betjening. Det trekker opp der maten trekker ned.

1  Takk, iFers
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom syklende i regn med familien og stoppet for å ta på mer klær. Da ble vi ønsket velkommen inn for å varme oss. Vi endte opp med verdens mest fantastiske lunsj! Barna elsket dessuten klatreveggen... Dette stedet anbefales!!!

Takk, B793HGjonh
Anmeldt 16. juli 2019

Helt OK sted, alt var gammelt og slitt. Eneste positive er at det var rent. Dyrt for noe med så lav standard. På restauranten var menyen liten, det er for så vidt greit, men de serverte pannekaker og omelett til middag. I tillegg var d overpriset, så ta med egen mat. Kommer aldri til å dra dit igjen. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Moltkehunden
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Her blir man tatt vel i mot av hyggelig betjening. Flott utsikt mot havet fra rommet . Hyggelig å våkne til fuglekvitter og synet av havørn som flyr forbi.

Maten er helt superb, kortreist og man får med historie om «alle» ingredienser.

Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, christiankB6478EP
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Et aldeles herlig sted å bo. Førsteinntrykket var godt, driveren av stedet ønsket oss velkommen og håndhilset. Veldig hyggelig dame. Jeg spurte om sannsynligheten for å se havørn, hun svarte at det garanterte hun. På vei til rommet vårt, svever en havørn over hodene våres. Dette var utrolig gøy! Alle rommene ligger ved siden av hverandre på en rekke med utsikt over fjæra og havet, med fjellene bak. Deilig lyd fra fugler. Masse aktivitet. Rommene er smart innredet. Kompakte men inneholder alt du trenger, heldigvis også kjøleskap. Dessverre var det ganske lytt og det ble ganske mye støy fra andre rom mellom 22-05. Ellers et nydelig sted. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 94christerb