FindHotel
Etrip
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service, flotte lokaler - vil virkelig anbefale en stopp for hjemmelaget mat i toppklasse! Lisbet og gjengen tar godt vare på deg og sørger for et hyggelig opphold. Du kan også overnatte på stedet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 922annkristins
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Et utrolig flott og koselig sted. Gjestfrihet av ypperste klasse, rene flotte rom med alt man trenger. Meget hyggelig betjening og lokal mat som var fantastisk.
Gå ikke glipp av muligheten til å overnatte her.
Fikk snakket med eier og fikk tips om turer og den kulturelle jernalder gården som ligger like ved. Flere flotte minner for livet, dette må bare oppleves

Takk, André B
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste pannestekt uer med ertepure, syltet rødløk og småpotet. Fisken var perfekt!
De andre spiste koteletter og kjøttboller. Skjokolademousse eller melkepudding/panacotto til dessert. Hyggelig sted og god serviceHit kommer vi tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 310geirj
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom hit til lunsj. De serverte kun blomkålsuppe eller grønnsakssuppe til lunsj.

Vi bestilte begge deler og det var rett og slett ikke spiselig. Begge suppene var mer som en purè med konsistens fra barnemat glass enn suppe. Kornete purè, langt ifra suppe.

Vi klarte ikke å spise opp tross små porsjoner.
Styr unna lunsj, mulig middagen er bedre her.

Grunnen til at de får 2 og ikke 1 er på grunn av hyggelig betjening. Det trekker opp der maten trekker ned.

2  Takk, iFers
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom syklende i regn med familien og stoppet for å ta på mer klær. Da ble vi ønsket velkommen inn for å varme oss. Vi endte opp med verdens mest fantastiske lunsj! Barna elsket dessuten klatreveggen... Dette stedet anbefales!!!

Takk, B793HGjonh