“Flott aften i Alba”

Kjøkken: Fusion
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 19. juni 2017 via mobile enheter

Spiste en 4 retters meny, alt var nydelig, det var hjemmelaget og kortreist mat. veldig hyggelig service. En særdeles hyggelig kveld. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Destination620457

Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Forventet at det var fantastisk, og det leverte. Smårettene kom og kom. Mye spennende smaker. Raviolien og kalven skiller seg ut blant mange fantastiske smaker. En barolo i vinpakken var også noe jeg kommer til å huske. Selv om det koster litt er det du får verdt mer.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 58hansf
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Dette var bare helt fantastisk valgte tasting menu Piemonte og det var en kulinarisk reise av de sjeldne. Vinmenyen som fulgte rettene var også bare helt fantastisk. Ungene fikk treretters som de var veldig fornøyde med. Dette var sjeldent bra.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, KAustdal
Anmeldt 25. oktober 2015

Dette var ein stor opplevelse frå start til slutt! Eige rom, god plass, roleg atmosfære, ypparleg service og førsteklasses mat som sette alle sansar i sving. Dette er nok den dyraste restauranten eg har vore på nokon gong, men her vil eg tilbake! Neste gong vil eg vere litt mindre sjenerøs med trøffelen, for det vart ein ganske stor ekstrakostnad. Men så er jo trøffel veldig godt og da....Vi fekk i fire timar servert små rettar som alle var mesterleg komponert, og signaturretten 21-31-41-51 imponerte aller mest. Etter måltidet fekk vi også ein prat med Crippo, som tok seg god tid til sine gjestar. Absolutt ein restaurant andre kan lære av når det gjeld service og etikette!

Dato for besøk: oktober 2015
3  Takk, Hege F
Anmeldt 13. oktober 2015

Piazza Duomo må bare opplevelse. Det koster riktig nok litt, men er helt klart verdt det.

Siden mitt selskap var en gruppe på 6, var alt avklart og bestilt før vi kom, noe som er veldig greit og praktisk.

Fra vi ankom og til vi dro opplevde vi en profesjonalitet og imøtekommenhet som vanskelig kan toppes. Det kan kanskje oppleves som litt "stivt" i starten, men vi opplevde at det var vi selv som satte standarden, slik at det ble en meget avslappet atmosfære i rommet.
Maten er helt fantastisk, en reise i smaker fra start til slutt. Høydepunktet kanskje var to små "oliven" og signaturretten 21-31-41-51. Der en nærmest blir sittende og bare meditere.

Skal en ha en skikkelig restaurant opplevelse i livet, er Piazza Duomo ett meget godt alternativ. Og jeg skal iallfall tilbake!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Terje K

Reisende som så på Piazza Duomo, så også på

Har du vært i Piazza Duomo? Del dine erfaringer!