“Super mat til super pris”
Anmeldelse av Osteria Dei Sognatori

Osteria Dei Sognatori
Vurdert som nr. 19 av 220 Restauranter i Alba
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk pasta og vennlig service. Det var full fart i restauranten men vi måtte ikke vente lenge på mat og drikke. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Peter H

Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

God mat og uhøytidelig stemning :-). Håndskrevne menyer og betjening som serverer både det du har bedt om og i tillegg endel overraskelser, gjør stedet vel verdt et besøk. Lave priser!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Bjørn G
Anmeldt 22. mars 2016 via mobile enheter

En overraskende positiv kveld. Fullt hus og mange lokale gjester. Det borger for god mat. Vi sa ja til alt, inklusive 1 liter basert husets rødvin. Litt i overkant av god lokal mat. Regningen: like overraskende (lav)45 euro. Anbefaler på det beste.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, otta-br
Anmeldt 18. mars 2016 via mobile enheter

Fant stedet på tripadvisor. Svært hyggelig personale. Gode råd og ikke grådige. Delte diverse forretter. God torsk og kalv. Kaninen kunne det vært litt mer smak i. Value for money. Fantastisk god atmosfære. 100 prosent sikkert at jeg besøker dette stedet neste gang jeg er i Alba
Thanks a lot!!

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 988dagt
Anmeldt 4. august 2015

Ikke spør etter meny, si bare at du tar dagens treretter og en liter av husets vin. Absolutt verdt hver euro på regningen og den er liten! Garantert fersk mat i usnobbete atmosfære. De som jobber der er ikke nødvendigvis så gode i engelsk, så bare go with the flow:-)

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Marit Elin E

Reisende som så på Osteria Dei Sognatori, så også på

Har du vært i Osteria Dei Sognatori? Del dine erfaringer!