Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Vi er en familie med barn mellom 3-14 år og bodde i telt her en uke og hadde det helt fantastisk. Denne campingplassen har alt man kan ønske seg og mere til. Flotte badeland, skinnende rene sanitæranlegg, gode restauranter og masse underholdning på kveldstid. Det går tog rundt på campingen gjennom hele dagen. Gode buss-og båtforbindelser til Venezia, man kan kjøpe billetter i informasjonen på campingplassen.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, gunhildr2018
Anmeldt 23. juli 2018

Her er campingen som har det meste inne på plassen. Veldig behagelig atmosfære. Det eneste som jeg har å sette fingeren på er alle syklistene som sykkler fritt rundt inne på plassen.
Utover dette er det ikke noe å sette fingeren på.. Flott strand og to badeanlegg med flere bassenger.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Christian E
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

En helt super campingplass som har alt som trengs for en god campingopplevelse.
Alt fra gode bassengområder til flott strand og supre fasiliteter.

Renslig og ordentlig sted med god hygiene, ryddige plasser og velstelte uteområder.

Meget bra sted for barnefamilier da det er masse å ta seg til på den enorme campingplassen.

Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, TR772014
Anmeldt 27. juli 2016

Dette er campingplassen som har alt. 2 store flotte badeland anlegg som begge var midt i blinken for våre 2 gutter på 6 og 7 år. Rent og velholdt og badevakter som har full kontroll og god oversikt. Superflott og ren strand. Toget som kjører faste ruter på campingplassen er også ett godt service tilbud. Alle fasiliteter er topp og renholdet utrolig bra. Ett rikt antall butikker, resturanter, matbutikker, isbarer, bakeri, bokbutikker, apotek, frisør, klesbutikker, frukt og grønnsakhandlere ++++ inne på område og ikke minst campingmarkedet som har alt man skulle trenge av campingutstyr og eventuelle deler. Profesjonelt underholdningstilbud. Prisnivået er utrolig bra og man får mye for pengene her. Kommer garantert tilbake neste år. Betjeningen er smilende, hjelpsomme og veldig hyggelige :) enkelt å komme seg til Venezia. Kjøper kombinert buss og båt (tur/retur) billett til kun 19euro. Buss stopp like utenfor campingplassen, og alt koresponderer. Praktisk og enkelt. Union Lido får uten tvil ternngkast 6. Anbefales på det sterkeste. Vi hadde 10 dager her og skulle ønske vi hadde 10 til :)

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, 384atleh
camping_unionlido, Quality på Union Lido Camping Lodging Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2016

Dear Guest,
We are glad that you could experience a gret holiday in our campsite, and that you could notice and appreciate our efforts in offering our Guests the best possible holiday.

Furthermore, we are happy that you have taken the time to explore our beautiful surroundings and the history and experiences they have to offer.

Since you had a seemingly flawless holiday, what can we add more other than the fact that we wish to greet you again at the Union Lido very soon?
Best regards,
Francesco

Anmeldt 14. juli 2014

På Union Lido kan man virkelig senke skuldrene. Plassen har nesten alt hva en kan ønske seg når en er på ferie. Campingen er som en park med blomster og generell beplantning som er nydelig. Toalettene er rene hele døgnet. Oppstillingsplassene er ok i størrelse, men på C feltet er det litt langt til vannpostene. Tømming av gråvann er også komplisert da det ikke er lett tilgjengelige tømmeplasser. På en så flott plass som Union Lido burde også WIFI vært billigere eller gratis.

Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, Ståle A
camping_unionlido, servizio qualità på Union Lido Camping Lodging Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2014

Kære Ståle,

Tak for din kommentar.
I de seneste år der på campingpladsen og på stranden installeret optiske fiberkabler og mere end 50 access point.
WiFi-forbindelsen kan – ligesom i enhver anden situation udendørs – blive forstyrret af vegetationen, beboelsesenhederne eller andre hindringer mellem signalkilden og modtageren af signalet.
Derfor kan det ske, at man i områderne, hvor WiFi-signalet er meget stærkt, i løbet af sæsonen oplever en forringet modtagelse.
Samtidig har vi installeret et 60 Gbit bredbånd for hurtig navigation på internettet.
Under alle omstændigheder ved særlige behov er det muligt at benytte vores Internet Point hos Informationskontoret.
Vi implementerer naturligvis denne serviceydelse, og vi takker dig endnu engang for din kommentar.
Vi håber at se dig igen på Union Lido,
De bedste hilsner