“Fantastisk gourmet opplevelse i vakre Cefalu, Sicily ”
Anmeldelse av Kentia

Kentia
Vurdert som nr. 82 av 174 Restauranter i Cefalu
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi er et voksent par som liker å reise og nyter det gode liv. Dette innbefatter selvsagt å nyte god mat og drikke. Men noen ganger slipper man opp for superlativer. Denne gangen har Kentia i Cefalu gitt oss en opplevelse av en service og mat av internasjonal klasse. Kanskje burde Michelin ta en tur innom. Deres egen fiskesuppe er av en kvalitet som kan sidestilles med Bouillabaisse servert i St. Tropez, Ville France sur mer og Nice. Denne alene gir grunn til å reise innom Kentia, Cefalu, Sicily, Italia.

Siamo una coppia adulta che ama viaggiare e godersi la bella vita. Questo ovviamente include il godimento di buon cibo e bevande. Ma a volte finisci i superlativi. Questa volta, Kentia a Cefalù ci ha regalato un'esperienza di servizio e cibo di classe internazionale. Forse Michelin dovrebbe fermarsi. La loro zuppa di pesce è di una qualità paragonabile alla Bouillabaisse servita a St. Tropez, Ville France sur mer e Nizza. Questo da solo dà motivo di visitare Kentia, Cefalù, Sicilia, Italia

We are an adult couple who like to travel and enjoy the good life. This of course includes enjoying good food and drink. But sometimes you run out of superlatives. This time, Kentia in Cefalu has given us an experience of a service and food of international class. Maybe Michelin should stop by. Their own fish soup is of a quality comparable to Bouillabaisse served in St. Tropez, Ville France sur mer and Nice. This alone gives reason to visit Kentia, Cefalu, Sicily, Italy.

Takk, terjefs

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Unik beliggenhet, men stive priser i forhold til kvalitet på maten. Betjeningen er profesjonell og har de ikke bord klart blir du tilbudt et glass champagne mens du venter...dette glasset får du likevel på regningen til slutt.
Maten virket som om den er laget på storhusholdningskjøkken. Alt i alt en god opplevelse om du er der for utsikten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tomvidarl
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Skalldyr, fisk-, kjøttretter og pizza. Litt for alle i familien servert av et godt kjøkken og profesjonelt engelsktalende personale og vi satt omtrent midt uti sjøen.

Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, dagj2015
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi prøvde Kentia på vår tur til Cefalu. Vi ankom i tide for solnedgangen, som nok ble høydepunktet. Maten var grei, men med stive priser. 5€ for en liten salat og samme for en skål med frukt ble meget. Men biffen var god. Terrassen ga også en litt bråkete stemning.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, 598preben_
Anmeldt 28. juli 2013 via mobile enheter

Var der en onsdag kveld sammen med venner. Fint venteareal for bord, og musserende mens vi ventet (10 min.). Gode viner, gode anti pasti: de er god på sjømat. Min primi platti med sjømat var derimot noe salt, det er det eneste som trekker ned. Vennlig betjening. Neste gang booker jeg bord slik at jeg rekker solnedgangen:).

Dato for besøk: juli 2013
    • Atmosfære
2  Takk, Vanja004

Reisende som så på Kentia, så også på

Cefalu, Province of Palermo

Har du vært i Kentia? Del dine erfaringer!