“En av de beste jeg har besøkt - Fantastiske smaker”
Anmeldelse av Babbi Cafè

Babbi Cafè
Vurdert som nr. 1 av 31 Dessert i Cesena
Anmeldt 26. januar 2019

Etter å ha reist mye rundt i verden, er dette et av de bedre stedene jeg har besøkt. Ikke noe overklasse eller noen veldig ekstra luksus, men elegante lokaler og suveren servise.

Og de har noen av de beste iskrem jeg har spist.

Kan meget varmt anbefales for alle, men eller uten barn!

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 29. oktober 2018

Reisende som så på Babbi Cafè, så også på

Cesena, Province of Forli-Cesena

Cesena, Province of Forli-Cesena

Har du vært i Babbi Cafè? Del dine erfaringer!