Anmeldt 27. februar 2017

Deilig uke på familiedrevne Hotel Col Alto med hele familien. Nyoppusset restaurant med fantastisk mat for store og små. Store muligheter for å oppdage nye skiområder hver dag. Godt preparerte bakker, men ble ingen off piste denne gangen pga manglende snø. Vil vil gjerne tilbake og håper da også å få oppleve Sella Ronda med mye snø. Avslappende og hyggelig atmosfære og fantastisk værtskap i Lucia og Stefano. Tusen takk for oss.

Romtips: for familier så be om connecting rooms. Eller et av de nyoppussede rommene.
  • Opphold: februar 2017, reiste med familie
Takk, Kathrine A
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Deilig familevennlig og familiedrevet hotell! Fantastisk frokost, middag og ligger veldig tilgjengelig til skiheiser! Nyoppusset restaurantområde med koselige sittegrupper. Veldig fin spa og basseng til etter ski. Mange hjelpsomme og serviceminded mennesker. Gleder meg til å komme tilbake!

Opphold: februar 2017, reiste med familie
Takk, Isabelkastrup
Anmeldt 1 uke siden

Romtips: Upgrade to a suite.. its totally worth it!!
Opphold: august 2018, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet