Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Lite hotell med 10 rom sentralt ved strandpromenaden i Garda. Meget god service med vennlig og personlig atmosfære. Kjempefin utsikt over Gardasjøen. Liten badestrand 200 meter fra hotellet.
Dette er et meget bra sted for en lang-weekend. Utmerket for de som er glade i vin ( Valpolicella ) hvor vingårdene er mange med topp-klasse viner. Fergekai ved hotellet for utflukter på Gardasjøen.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 91terjed
Anmeldt 3. juni 2016

Ligger suverent ved vannet, liten ulempe kan være at noen rom kan få litt støy fra gata hvis vinduer står opne. Flott innredning og hyggelig restaurant med nydelig utsikt. Litt "minimalistisk" frukost i forhold til utvalg av mat ( i forhold til andre BB vi har bodd på). Middagsmat veldig bra, men porsjoner ganske små og prisen høy. Parkering ligger ca 15 min spasering fra hotellet, men det fungerte for oss som tok det som en trinn! Veldig hyggelig og hjelpsom personale og spesielt takk til Sofie!!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, annaP5873FH
Anmeldt 18. mai 2016

Et veldig hyggelig hotel med fantastisk beliggenhet ved Gardasjøen. Vi hadde rom med balkong og 'sea view', som virkelig var verd pengene. Veldig hyggelig betjening. Spiste frokost, lunsj og middag der, og maten/servicen var upåklagelig. Eneste lille minus var litt støy på natten fra gaten.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, kdahl_113714
Anmeldt 11. november 2014

Et vakkert og velstelt hotell med flott beliggenhet ved Gardas skjønne strandpromenade. Vennlig og oppmerksom service fra alle, helt fra hotellets ledelse til vaskedamen! Deilig frokost i en skjønn innglasset frokostsal/restaurant med utsikt over sjøen. Vi hadde familierom i tredje etasje, og dette var svært romslig, og med smakfull innredning. Eneste "feilen" med akkurat dette rommet var at det var vendt mot hovedveien på baksiden av hotellet, så det var noe trafikkstøy. De øvrige rommene vender mot sjøen og noen har balkong. Disse er å anbefale. For oss hadde basseng vært et ønske, men med en liten strand bare et par hundre meter unna, og raust med håndklær utdelt på hotellet, ble det mye bading likevel. Garda ligger langt fra flyplass med direkterute fra Norge, men hotellet ordnet flott og effektiv transport til Bergamo da vi skulle hjem. Kan varmt anbefale dette hotellet både pga dets skjønnhet, beliggenhet og betjeningen!

Romtips: Velg rom mot sjøen.
Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Beatrice_Smart
Anmeldt 25. september 2011

Dette var et førsteklasses hotell,ypperlig service, førsteklasses mat ,hotellet 3stjerners burde hatt 4 stjerner.Betjeningen var omsorgsfulle, oppmerksom anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2011
1  Takk, Anonym444