“Veldig hyggelig sted med fantastisk sommelier og vin”
Anmeldelse av Pippo Lupo di Mare

Pippo Lupo di Mare
Vurdert som nr. 21 av 157 Restauranter i Giardini Naxos
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi spiste her flere ganger i løpet av en ukes opphold i Giardini Naxos, og fikk god service av den hyggelige og imøtekommende betjeningen. Beliggenheten er også strålende, rett ved stranda.

Maten var stort sett meget god, spesielt sjømaten og den hjemmelagde pastaen holdt høy standard. Risottoen var også nydelig, men for god tilbereding av biff er ikke dette stedet.

Høydepunktet var allikevel sommelier Guiseppe's inngående kunnskap og presentasjon av Sicilia og Etna-områdets viner.

Anbefales for meget gode vinopplevelser med god mat!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, A9303TTandreash

Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Fantastisk sjømat og super service . Her kan man få tilbereding etter ønske. Beregning anbefaler turer etc. Vi vat der på ett mindre travelt tidspunkt.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Kurt R M
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelige og imøtekommende personale. Hadde ikke bestilt, men de ordnet bord raskt og hyggelig. Veldig god mat og hyggelig beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 923kjetilh
Anmeldt 15. juni 2015 via mobile enheter

Meget god mat og vin og bra service. Restauranten har en bra beliggenhet like ved stranden biff og pizza kan anbefales. Takk!

Dato for besøk: juni 2015
Takk, 799j_rns
Anmeldt 30. juli 2014

God mat og god service. Vi har vært der to kvelder og fått gode fiske- og sjømatretter. Vi spiste både sverdfisk, skjell og muslinger, og annen stekt fisk. Husets vin kan anbefales

Dato for besøk: juli 2014
Takk, larsoves2016

Reisende som så på Pippo Lupo di Mare, så også på

Giardini Naxos, Province of Messina

Har du vært i Pippo Lupo di Mare? Del dine erfaringer!