Anmeldt 4. juli 2016

Jeg elsker alt ved dette hotellet. Beliggenhet, service, personale, omgivelsene, rommet, bassenget, maten, Middelhavet..... KVALITET i alle ledd :) Har aldri opplevd maken til hotell. Jeg var "forelsket" fra første sekund.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Camper407613
HiltonGN, Direttore generale på RG Naxos Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

Dear Valued Guest,

Greetings from sunny Sicily!

Thank you for your kind and nice review!

I am very glad that you appreciated your stay at the Hilton Giardini Naxos and enjoyed in particular the overall service and quality in all aspects of the hotel.

I am really pleased to read such a beautiful comment!

Please rest assured that I will relay your words to the entire team!

We are already looking forward to welcome you back soon!

Kind regards,

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Anmeldt 10. august 2015 via mobile enheter

Rommene er store og rene. Uteområdet er ryddig og pent. Betjeningen er hyggelig. Stranden er ren.

Det jeg trekker for er at de tar seg alt for godt betalt for ting. F.eks. € 19 for to solsenger med parasoll og håndkle. Lunsjen er også et lite ran. Prisen for wifi er det høyeste jeg har borti på et europeisk hotell.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, GrubleNor
giovannimaccarrone, Direttore på RG Naxos Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2015

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience at the Hilton Giardini Naxos with us.
I am very pleased to learn you found the quality of the hotel, in particolar the room, the garden and the beach to your liking.

At the same time we have taken note of some issues you have pointed out and will investigate in order to see if there are ways of improve them.

We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

Sincerely,

Giovanni Maccarrone
Direttore

Anmeldt 17. mars 2014

Et hotel som har hatt sine beste dager. Rommene var hyggelige og pene, men renholdet på badet holdt ikke mål. Frokost og lunsj kan med fordel inntas andre steder. Beliggenheten er grei. Hyggelige og blid betjening.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, Per T
Anmeldt 10. juni 2013

Frokosten var grei, men ikke noe mer. Ikke mye å velge i. Vi kjøpte middag, men det anbefales ikke! Den var ikke verdt pengene.
Vi kjøpte øl i baren, og fikk ca 2,5 dl "dødt" øl til 5 euro. På pub rett over gaten fikk vi 4,5 dl kaldt friskt øl for 4,5 euro.

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Sissel M
Anmeldt 18. august 2012

Besøkte hotellet i første uka av august 2012. Beliggenheten er grei, med kort vei til busstasjon og taxiholdeplass.

Når det gleder hotellet var dette helt greit. Reist en del på Hilton-hoteller rundt omkring, men dette var en skuffelse. Hotellets standard var bra, med store gode rom og ikke nedslitt. Rommene ble hold renslig, selv om de ikke byttet sengetøy mer enn hver fjerde dag.

Stranden til hotellet var dårlig! Tror grustak er mer beskrivende enn rullestein. En måtte ligge på alle fire til tider for å kravle seg oppover strandkanten. I tillegg tok hotellet 15 euro for to stoler og parasoll i dette grustaket. Dette var hotellet private strand, og burde vært gratis.

Bassenget var greit nok. Litt mye folk da dette var det eneste hotellet tilbød som var gratis. Det var 50 plasser rundt bassenget. Noe som endte med at du måtte stå opp i syv-tiden for å kapre en stol. Ble vitne til flere høylytte ktangler om stoler rundt der.

Treningsrommet var så som så. Litt dårlig aircondition, så en svettet ekstra godt. Greie kondisjonsmuligheter, men dårlig om du vil trene styrke.

Det mest negative er at du merker at hotellet har dårlig økonomi. De skal suge penger ut av deg på alle mulige måter. 10 euro pr natt for parkering, 6,5 euro i timen for wifi, 15 euro for solstoler, 8 euro for en drink.

Maten på hotellet var skuffende og dyr.

I heletatt var dette et Hilton av laveste kvalitet. De skryter stort av å være anbefalt på tripadvisor, men det er mer skryt enn sannhet.

Dato for oppholdet: august 2012
Takk, Perri_01