“Restaurant”

Vurdert som nr. 27 av 155 Restauranter i Giardini Naxos
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig fin atmosfære og beliggenhet, hyggelige personell. OK mat, men bare middels. Litt sjelden ved bord for å se om vi ønsket noe mere.

Dato for besøk: august 2018
Takk, EirikB963

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk restaurant . Var så fornøyd at vi måtte besøke den 2 ganger på vår korte tur hit . Prøvde kjøtt første kvelden , det var en fornøyelse med perfekt tilberedt kjøtt entrecôte i peppersaus . Valgte fisk andre gang å ble heller ikke skuffet sverdfisk i pasta ,utrolig godt og pasta andante. Viner fikk vi anbefalt av ett meget dyktig servitør korps . Denne plassen er ett must når du drar hit

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 30ingars
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et flott sted for både par og familie. Her er det veldig god mat og en flott service.Kan anbefale all sjømat. Prisen kan være noe stiv. Dette er et sted med god atmosfære og en herlig utsikt. Dette er et sted som absolutt kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 890erikm
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Dårlig service, lang ventetid, dårlig mat, dyrere enn flere steder i Taormina. Flott beliggenhet og utsikt over havet, men ikke mer enn det! Vår besøk var en skuffelse. Anbefales ikke!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, majalozanac
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Dårlig service, de kunne ikke engelsk, de er veldig dyr og uprofesjonelt, bare kaste bort penger, anbefales ikke

Dato for besøk: august 2017
Takk, marko_sapic

Reisende som så på La Cambusa Ristorante, så også på

Taormina, Province of Messina

Giardini Naxos, Province of Messina

Har du vært i La Cambusa Ristorante? Del dine erfaringer!