“Lazises best beliggende restaurant?”
Anmeldelse av Ristorante Classique

Ristorante Classique
Vurdert som nr. 24 av 150 Restauranter i Lazise
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 9. september 2019

Flott beliggenhet hvis du sitter ute. Maten var over snittet god, og når du sitter på en høy veranda, pent dekket bord og har god mat med utsikt over den flotte Gardasjøen, da koser du deg. Det gjorde vi.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tronkarl

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Restauranten har en flott plassering med balkong over Gardasjøen og promenaden langs vannet. Stilig restaurant med god service, OK priser og svært god mat. Vi spiste pasta og pizza som lunsj og kommer gjerne tilbake. Kan absolutt anbefale denne dersom du er sulten i Lazise.

Dato for besøk: august 2017
Takk, geirarenyeng
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Idyllisk beliggende restaurant i et flott bygg. Maten var nydelig, og betjeningen hyggelige og svært effektive og profesjonelle. Trøffel-pizzaen var himmelsk!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, siljetur
Anmeldt 26. februar 2016 via mobile enheter

Fikk ikke bestille bord. Prøvde mail, telefon og personlig oppmøte. Da vi kom, fikk vi ikke bord der vi ønsket- fordi det var RESERVERT!! Vi ble veldig skuffet, noe vi uttrykte i klartekst. Vi fikk tilslutt bord, men da opplevde vi at personalet bevisst ga oss ekstremt dårlig service. Arrogant og lite profesjonelt for en så fin restaurant å være. Topp beliggenhet og når man bevisst velger en restaurant på denne måten, bør de også legge seg på en bedre service.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Solihjerte
Anmeldt 11. august 2015 via mobile enheter

Vi (familie på 5, mor far og 3 jenter, 21, 14 og 10år) oppdaget restauranten tilfeldig når vi en kveld så etter en plass å spise. Å sitte ute og spise oppe på en terrasse, med utsikt utover sjøen, ville vi gjerne.
Vi måtte stå i kø for å komme inn. Etter litt venting fikk vi komme inn i baren for litt å drikke mens vi ventet videre på ledig bord. Der var mange andre som også ventet. Det var travelt og servitørene løp bokstavlig talt ut og inn.
Lurte litt på hvordan de klarte å holde styr på bordkøen. Men der var tydeligvis et system. Og plutselig ble vi hentet og ført til et bord.
Fantastisk å sitte der og se på solnedgang og all vendingen var glemt:)
Alle fikk god mat og vi koste oss skikkelig. Det var ikke dyrt selv om dette då ut som en dyr restaurant.
Fantastisk stemningsfull kveld og vi takker for god service.
Det eneste som irriterte oss litt var da de andre gjestene som ventet på ledig bord begynte å stille seg rundt bordet vårt. Det er ikke morsomt å spise med tilskuere. Så servitørene burde passet på at alle ventende gjester holdt seg inne i baren. Men det kan en sikkert bare gi beskjed om og så ordner det seg.
Vi anbefaler restauranten.

Dato for besøk: august 2015
Takk, 379ragnhildh

Reisende som så på Ristorante Classique, så også på

Lazise, Province of Verona

Har du vært i Ristorante Classique? Del dine erfaringer!