“Flott tur! Anbefales!!!”

Monte Baldo
Vurdert som nr. 2 av 29 ting å gjøre i Malcesine
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Dette er et must å ha med seg om man er i området. Spektakulær utsikt utover sjø og fjell.

Vi dro en dag det var litt skyet, regn fra morgenen. Kom til gondolen kl 10 og det var INGEN kø (14. juli). Heller ikke på nedturen. 64 Euro t/r for familie med to barn.

God mat på toppen - vi åt godt på restaurant som var noen hundre meter til venstre for toppen (på vei til utsiktspunktet, ved alpakkaene). Mat anbefales der.

Skulle gjerne leid sykkel også, men det får bli en gang familien ikke er med...

Takk, proekke
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13 mai 2017 via mobile enheter

Flott utsikt med mange stier å gå. Mulighet for parking på plassen. Anbefaler å komme tidlig da det kan være veldig mange folk der og kø. Ikke ta siste bane ned (1845), for banen tar kun ca 75 personer og har du ikke stemplet deg inn så kan du risikere å måtte gå ned.
det er en flott sti kan kan gå for å komme helt opp, men husk drikkevann og gode sko!

Takk, Daniel L
Anmeldt 25 juli 2016 via mobile enheter

En fantastisk tur opp på Monte Baldo. Nydelig utsikt både i gondolen og når man er kommet opp.

Leit å stå totalt ca 2 timer i kø for å komme opp. Det er heller ingen restaurant hvor man kan kjøpe seg en matbit på veien opp, men det er automater. Man må i så fall sørge for å ha småpenger slik at man kan få kjøpt noe.

Vi tar gjerne turen opp en annen hang også, men da tidligere på dagen. F.eks ved åpningstid. Fristende å ta turen ned med paraglider neste gang...

Takk, Karmarb
Anmeldt 14 juli 2016 via mobile enheter

Flott tur opp og en enda bedre tur ned på leide sykler fra bikeextreme i Malcesine, nærmeste nabo til heisen. Parkeringshus under heisen, strålende å komme til enkelt og greit. Syklet i hovedsak nedover 3,5 mil til Torbole og tok båten med sykler tilbake til Malcesine. Sykkelturen på mtb gikk gjennom olivenlunder, drue samt epleranker, gårder, små byer, skog og mark. En tur å anbefale både barn og voksne. Alder på våre unger 11 og 14 kan anbefales for yngre også.

4  Takk, Kenneth0712
Anmeldt 10 februar 2016

Med vidunderlige Malcesine som utgangspunkt, ligger det meste til rette for fine utflukter.
Ta banen opp til Monte Baldo og gjør ulike vandringer i et storslått, fantastisk og inspirerende terreng. I godt vær vil det være en utsikt over Gardasjøen som for alltid vil sitte i minnet. Må oppleves.

Takk, Finntho2013

Reisende som så på Monte Baldo, så også på

Malcesine, Province of Verona
Tremosine, Province of Brescia

Garda, Province of Verona
Riva Del Garda, Province of Trento

Har du vært i Monte Baldo? Del dine erfaringer!