“Fantastisk flott turområde.”

Monte Baldo
Vurdert som nr. 2 av 29 ting å gjøre i Malcesine
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 19 september 2017

Vi gikk fra mid stasjonen til gondolbanen San Michele og opp til toppen.
Denne turen har 1200 høydemeter og er på vei og sti.

Takk, Marianne K

Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Nydelige Monte Baldo som vi har besøkt tidligere. Dessverre var det tåke denne ettermiddagen slik at vi ikke kunne nyte den nydelige utsikten fra fjellet og solen på toppen. Lange køer for å komme opp og ned fra fjellet. Heisturen er uansett en rask og flott opplevelse.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 22 juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk fottur med mange flotte utkikkspunkter. Vi brukte rundt 3 timer fra bunnen og opp. Slitsomt, men veldig flott natur. Smaken av ølen/maten på toppen, i tillegg til utsikten, etter å ha besteget fjellet til fots: Fantastisk! Vi tok gondolen ned rundt kl 16, da kom vi med på første tur.

Det er nok av spisesteder på toppen.

Om man ikke ønsker å gå opp fjellet kan man ta gondolen. Det ser det ser ut som det er flere fine turer fra toppen og videre.

Beregn nok vann og næring om det frister å gå fra Malcesine til Monte Baldo.

Takk, Chrhel1989
Anmeldt 18 juli 2017 via mobile enheter

Vi kom som anbefalt tidlig - kl 0830, da var det ingen kø og du får 20 prosent rabatt på gondolen. Oppe var det lite mennesker og mange turløyper å velge mellom. Vi valgte lunsj på en av restaurantene på toppen. OK mat til OK priser.

Takk, Kristin S
Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Dette er et must å ha med seg om man er i området. Spektakulær utsikt utover sjø og fjell.

Vi dro en dag det var litt skyet, regn fra morgenen. Kom til gondolen kl 10 og det var INGEN kø (14. juli). Heller ikke på nedturen. 64 Euro t/r for familie med to barn.

God mat på toppen - vi åt godt på restaurant som var noen hundre meter til venstre for toppen (på vei til utsiktspunktet, ved alpakkaene). Mat anbefales der.

Skulle gjerne leid sykkel også, men det får bli en gang familien ikke er med...

Takk, proekke

Reisende som så på Monte Baldo, så også på

Malcesine, Province of Verona
Tremosine, Province of Brescia

Garda, Province of Verona
Riva Del Garda, Province of Trento

Har du vært i Monte Baldo? Del dine erfaringer!