Hilton Garden Inn
Expedia.comUSD 227
Anmeldt 14. oktober 2018

Fint hotell, med store fine, moderne rom nær Marco Polo flyplassen utenfor Venezia. Perfekt for et dagsbesøk i Venezia. Bussen tar 10 min inn til Venezia og stopper rett utenfor hotellet. 12 min fra flyplassen. Det er ikke spesielt koselige omgivelser rundt hotellet, så dette er kun praktisk på vei til eller fra, for å ta en dagstur i Venezia. Fungerte utmerket med spedbarn.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Garden Inn
Takk, cstene259868
Hilton G, Front Office Manager på Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Dear cstene259868,

Thank you for taking a moment to share your experience, your opinion is a great tool for us to improve our services.

We hope to welcome you back to the Hilton Garden Inn in future for a fully enjoyable stay.

Sincerely.

Front Office Manager

Anmeldt 30. august 2018

Rent, pent og innbydende hotell med perfekt beliggenhet i forhold til sentrum av Venezia. Busstopp rett utenfor hotellet som enkelt tar deg inn til sentrum av Venezia, buss 5 og 19. Bussbilletter kan kjøpes i resepsjonen og koster 3 euro t/r. Deilig med basseng som gjorde at dette ble en sol/bad/storbyferie, helt perfekt. Frokosten var god, men inneholdt det samme hver dag. Her kunne det ha vært fint med litt variasjon. Stor skryt til de ansatte som uten unntak var 100% hyggelige og serviceinnstilte.

Romtips: Store, fine og rene rom. Gode oppbevaringsmuligheter, safe, kjøleskap, stort håndkle på badet og daglig rengjøring. Kommer gjerne tilbake
Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, HASISS
Hilton G, Front Office Manager på Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Dear HASISS,

Many thanks for staying with us and for sharing your experience on TripAdvisor.

We are delighted to see that our work of providing flawless service from the start to the finish of your stay has been noted.

Here at the Hilton Garden Inn Venice Mestre we truly care for our guests and are honoured when we receive feedback such as your.

We hope it’s not too long before we have the pleasure of welcoming you back.

Best regards,

Front Office Manager

Anmeldt 27. august 2017

Pent og rolig hotel med god beliggenhet med god service, vennligt og serviceinstillt personale. Lett tilgang til Venezia da bussenstoppet er like utenfor hotellet. Billetter kan kjøpes I resepsjonen på Hilton.

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Garden Inn
Takk, kjelljohnb
Hilton G, Front Office Supervisor på Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2017

Dear kjelljohnb,

Thank you for taking a moment to share your experience.
Your opinion is a great tool for us to improve our services.

I am extremely pleased to know that you had a positive experience here at our property.

We are looking forward to welcoming you again in the future!

Front Office Supervisor

Anmeldt 14. oktober 2015 via mobile enheter

Rommene er rene og sengene gode! God bussforbindelse inn til Venezia by (tar ca 10 min). Man får kjøpt billett i resepsjonen. Helt ok service. Treningsrommet var bra, men vi savnet sauna.
Vi prøvde ikke maten på hotellet da vi prioriterte å dra inn til byen, men folk virket fornøyde.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Kristin O
Anmeldt 10. juli 2015

Dette Hilton hotellet er av meget god standard.
Jeg var på jobbreise og bodde her i 18 dager.
Det var bestandig mange på jobb i resepsjonen, så visst man trengte hjelp med noe så var det ikke mye venting.
Hotellet har egen restaurant så der fikk man frokost og kunne spise middag om kvelden

Romtips: Rom som ikke vender mot veien er å anbefale. Mye trafikk så ved rom i nedre del av hotellet vil det nok støye en del.
Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Dag Solem S