“Helt nydelig”

Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Dette stedet må oppleves. Ligger i en liten sjarmerende gate, med 8-10 bord ute. Hjemmelagd pasta, herlig service og gode priser. Hit kommer vi alltid tilbake. Alt er bra med dette stedet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, SverreA14

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Nydelige blåskjell og hav abbor, artig atmosfære. Vennlige og effektiv servering, kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 433famj
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

God mat og god servise. Det var to utrolig positive og glade servitører, som serverte oss. Dette gjorde opplevelsen veldig bra. Maten var også veldig god. Fersk pasta og god kvalitet på sjømaten.

Mangler det lille ekstra, for å få topp poeng.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 719alexanderh
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

I en trang gate før gamle byen ligger denne fantastiske liten restaurant.
Drevet av en ildsjel av en flott dame som jobber hele tiden. Et hyggelig sted hvor man sitter i et lite smug på gaten, totalt 8-10 bord. Hjemmelaget pasta med tilhørende sauser. Og en tiramisu som er noe av det beste vi har spist. Hyggelige priser, rause porsjoner og fantastisk personale. Dette var for oss favoritten i San Remo.

Dato for besøk: august 2016
Takk, SverreA14
Anmeldt 10. oktober 2015 via mobile enheter

Hyggelig personale og god, upretensiøs mat og lokale. Litt mye blåskjell i sjømat-forretten. 25/28 euro for 2-retters middag (forrett+hovedrett) inkl.kaffe og vann.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, LineTresselt

Reisende som så på La Porta Verde, så også på

Sanremo, Italienske riviera

Har du vært i La Porta Verde? Del dine erfaringer!