“Her kan de verken mat eller vin”

Ristorante Verso il Maestrale
Vurdert som nr. 6 av 326 Restauranter i Savona
Anmeldt 15. juli 2017

På vår rundreise i Italia dro vi innom denne restauranten da vi var i Savona, ettersom den hadde fått en høy plassering på tripadvisor. Plasseringen på tripadvisor må skyldes "the Buffet effect", for under hele vårt opphold i Italia var dette en av de dårligste restaurantene vi var innom.
Da vi spurte servitøren om hvilken vin hun anbefalte pekte hun på de to dyreste og sa at de var best. Vi hørte på henne og bestilte en flaske vin. Den hadde en ettersmak av klorin! Vi ga beskjed med en gang og spurte om ikke også de kunne smake på den, for vi mente at slik skal ikke vinen smake. Kokken/sjefen kom ut og lagde en ubehagelig scene hvor hun sa at det ikke var noe galt med vinen (men det var det, det smakte Klorin). Vi sa vi kunne betale for den dårlige vinen, men ville ikke drikke den opp, og bestilte en annen i tillegg (den var heldigvis drikkbar).
Til forrett bestilte vi kamskjell og kapatsjo. Dette er de dårligste kamskjellene jeg noen gang har fått servert. Både tallerken til kapatsjoen og kamsjellene så ut som de var lagd av et barn. Måten maten ble presentert på fatet var skikkelig amatørmessing.
Hovedrettene var like dårlig, så da bestemte vi oss for å ta dessert et annet sted.
Styr for all del unna dette stedet. Maten er overpriser og dårlig. Og servicen var dårlig.

Takk, Vegard N
Zaira M, Proprietario på Ristorante Verso il Maestrale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Cibo e vino sono assolutamente di qualità . La ottima bottiglia Terre Rosse da noi consigliata NON vi è stata messa in conto!!! Cosa volete di più?
Non abbiamo piatti in peltro!
Noi siamo sempre gentilissimi e sinceri ... Voi no Zaira

Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Zaira M, Proprietario på Ristorante Verso il Maestrale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Anmeldt 16. juni 2017

Zaira M, Proprietario på Ristorante Verso il Maestrale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Zaira M, Proprietario på Ristorante Verso il Maestrale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2017

Anmeldt 11. januar 2017

Zaira M, Proprietario på Ristorante Verso il Maestrale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2017

Reisende som så på Ristorante Verso il Maestrale, så også på

Savona, Italienske riviera

Har du vært i Ristorante Verso il Maestrale? Del dine erfaringer!