“Middag på Samay Baji”
Anmeldelse av Samay Baji

Samay Baji
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Bandipur
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Anbefalt av mange, skapte forventninger. Snack og curry retter smakte nydelig. Samay Baji spesial var en kald rett bestående av mange komponenter, falt ikke i smak hos oss. Vil sikkert gå dit igjen hvis vi er i Bandipur, men velge tradisjonelle retter.

Dato for besøk: april 2019

Dato for besøk: april 2019

Reisende som så på Samay Baji, så også på

Bandipur, Gandaki Zone
Bandipur, Gandaki Zone

Har du vært i Samay Baji? Del dine erfaringer!