“God mat i skibakkene”
Anmeldelse av Rifugio Madriccio

Rifugio Madriccio
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Solda
Anmeldt 29. juli 2017

Vi var her en kjølig dag i begynnelsen av juli 2017. Vi hadde tatt taubanene opp fra Sulden og gikk da de siste ca 300 høydemeterne opp til Rifugio Madriccio. Det lå nysnø rundt restauranten denne dagen, og var kanskje bare en 3-4 grader i luften så vi valgte å spise en varm suppe da vi kom inn i restauranten. Vi bestilte Gulasj-suppe, og den viste seg å være både varm og veldig velsmakende. Den var faktisk så god at jeg var kommet halvveis ned i suppa før jeg husket å ta bilde av maten for å legge ut her på Tripadvisor.....:))

Dato for besøk: juli 2017

Dato for besøk: juli 2016
Anmeldt 6. mars 2016

Dato for besøk: februar 2016

Reisende som så på Rifugio Madriccio, så også på

Har du vært i Rifugio Madriccio? Del dine erfaringer!