“Fantastisk mat i fantastisk lokale”
Anmeldelse av Ristorante Centosedici

Vurdert som nr. 12 av 263 Restauranter i Terracina
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Er du i Terracina, må du besøke denne fantastiske restauranten Er tredje gangen vi er her, og både pizza, indrefilet og sjømat er av første klasse. Passer for både par og familier, servicen er upåklagelig, og prisene overkommelige. Anbefales på det varmeste!!

Takk, Elin S

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet vårt anbefalte restautanten som ligger på strandpromenaden med utsikt mot havet.
Vi ble tatt i mot av en hyggelig hovmester som straks serverte en nydelig rødvin. Flasken og glassene fikk en profesjonell behandling før utsjenking.
Vi spiste indrefilet med hhv pommes frites og bakt potet.
Maten smakte vidunderlig i sommervarmen.
Anbefales til de som vil spise noe utsøkt.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Stein E
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Godt fiskemåltid og kjøttet var bra. Ingen gourmetrestaurant men et godt måltid var det. Vinen ble anbefalt og var ikke den dyreste men ble fremstilt profesjonelt og smakte! Greie priser og servicen er upåklagelig. Desserten delte vi og ble overrasket med 2 tallerkener ferdig anrettet. Mulig de gjorde en feil der:)

Dato for besøk: mai 2018
Takk, RuneVikoyr
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Var her på ferie i september, i lavsesong og dette var den nærmeste restauranten. Spiste her to ganger.. ikke noe å skryte av. Pizzaene var store, smakte litt lite. Og rettene kom samtidig, selv om vi egt hadde bestilt forrett på deling. Så kjipt st maten blir kald.. prisene er helt greie.

Stedet er stort og blir derfor veldig upersonlig, hyggelig personalet .

Dato for besøk: september 2017
Takk, kaja g
Anmeldt 27. juli 2017

Gino m/familie og resten av gjengen leverer som vanlig utmerket service og flotte retter til en grei pris. Vi har vært gjester her mange ganger over flere år og kvaliteten er alltid meget bra. Spis fisk og velg en lokal vin fra et ellers ganske bra utvalg.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Geir Morten R

Reisende som så på Ristorante Centosedici, så også på

Terracina, Province of Latina
Terracina, Province of Latina

Har du vært i Ristorante Centosedici? Del dine erfaringer!