TripAdvisor

Kjøkken: Italiensk
God for: Barscene, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Denne restauranten leste vi om på trip advicer og ville gjerne besøke. Vi var 5 voksne som ankom spent og sulten. Ble tatt godt imot og vist rundt og fikk se en imponerende vin kjeller og fikk historien om huset. Bestilte ostetallerken og skinketallerken til forrett som vi delte. Alle spiste bøffelgryte til hovedrett og alle spiste banan ostekake til dessert. Fantastisk mat og fantastisk service!
Anbefales !

Dato for besøk: september 2019
Takk, 188MonaB

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Her har vi gått i 4år på rad. Man må bestille gnocchi med pesto dagen før, fordi den ikke er fast på menyen. Konemor lager også en helt fantastisk banan/karamell kake. Vi har smakt alt på menyen og det er veldig god mat. Vinkjelleren deres er helt amazing! Er du i Teraccina må dere sette av et besøk her❤️

Dato for besøk: august 2019
Takk, Missikick
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Denne resturanten er det verdt å besøke. Liten koselig spiseplass med god mat og god drikke.
Eierne er svært imøtekommende og gir gode råd på menyer. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kjetil N
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og fått smakt på mye av maten på menyen. Vil spesielt anbefale bøffelgryte eller ostetallerken med diverse vin. Ungene elsker lasagnen. Har du fortsatt plass i magen må du prøve Ivanas berømte banankake. Hun og Massimo får deg alltid til å føle deg som en spesiell gjest.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, martensiv
Anmeldt 15. april 2018

Du bli møtt meg topp service av Massimo og Ivana. Maten forklares hvis du vil. Meget god vinkjeller der du kan velge fra enkle bordviner til topp lagringsviner. Smaksturen med gode oster har høstet internasjonal anerkjennelse. Brøv suppen også. Et fullverdig måltid i seg selv.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Destination801830
massimo m, Gestore på St.Patrick, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Thank You very much,We hope to see You soon.Saluti da Ivana e Massimo

Reisende som så på St.Patrick, så også på

Terracina, Province of Latina

Har du vært i St.Patrick? Del dine erfaringer!