2-timers aperitiff på båt ved solnedgang under Monte Giove

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tempio di Giove Anxur på
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Busstur opp til utkikkspunkter, informasjonssenteret og ruinene.
Fekk sjå film om severdigheten. Intressant film, men ellers var det ingenting å sjå på eller gjere på på sjølve senteret. Me hadde god tid ril å vandre rundt på fjellhøgda og sjå oss om i godt bevarte ruinar. Nydelig utsikt til byen.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, 578signee
Anmeldt 14. oktober 2016

God tid for å spassere og se på gamle ruiner med forklaring på italiensk og engelsk. Fantastisk utsikt ob dn liten trivelig kaffebar.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, PerTore
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Vi feiget ut å kjørte til topps på kveldstid. Utsikten var helt nydelig og solnedgangen fantastisk. Et must når man er i Terracina.

1  Takk, m_lfridf2016
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Når en er i Terracina kan en godt ta turen oppom Tempio. Fantastisk utsikt, selv om en ikke betaler seg inn. Dog det kan være varmt midt på dagen.

Takk, tomovek
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Grei plass,fin utsikt utover bukten.Litt dyrt å komme inn,ikke så veldig mye å se. Men greit å ha gjort og sett. Noen likte dette godt men fascinerte ikke meg.

Takk, kessyk_11