“Middag”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted. Pizzaene var veldig gode. En god pris. Betalte 35 euro for 2 pizza, 2 øl., 1 rødvin, 2 is.

Takk, roberteliassen

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt å ikke ta pizza fordi det ville ta veldig lang tid og bestemte oss for å heller prøve noen pastaretter, entrecôte og calamari, men alle fem rettene var utrolig kjedelig og smakløse og betjeningen var ikke spesielt hyggelig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, millemeinaNO
Anmeldt 26. august 2016

Familiedrevet restaurant som leverer helt grei mat, vi prøvde både pizza og saltimbocca og det var helt ålreit. De pretenderer ikke å servere gourmet, men leverer anstendig mat til en veldig ok pris. Ikke noe å si utvalget på et sted som dette.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Arnebern
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Prøv å få bord i 2. Etasje, der er det veldig hyggelig. Serverer alt fra pizza, pasta, salater og kjøtt. Servicen var upåklagelig og maten god. Pizzaovnen er vedfyrt, noe som gir pizzaen en ekstra god smak.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 172st_lem
Anmeldt 1. oktober 2014 via mobile enheter

De kan ikke tilberede mat! Pizza smaker ingenting, er brent. Kjøttet seigt, grillet i jern. Salaten mangler tomat, agurk etc. Øl og vin var bra.

Takk, Henrik B

Reisende som så på La Focaccia, så også på

Terracina, Province of Latina

Har du vært i La Focaccia? Del dine erfaringer!