“Fantastisk!”

Vurdert som nr. 13 av 516 Restauranter i Viareggio
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Takk for en utrolig deilig middag! Skinke til forrett, og både svin og okse til hovedrett var perfekt tilberedt og smakte svært godt. I tillegg fikk vi en liten smak før forrett, og en liten dessert til slutt uten å be om det. Disse var også veldig gode. Husets rødvin var også god.

Eneste negative var litt treg service. Spesielt å vente over 30 min på å betale var i lengste laget.

Uansett, ta turen hit, du vil ikke angre!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Eirik N

Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

Servicen var like fantastisk som maten og omgivelsene! Vi gikk for både biff (som de åpenbart spesialiserer seg på) og sjømat, og alt falt i smak. Beste vi har vært på i Viareggio.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Milla J
Anmeldt 27. oktober 2015

Nydelig mat og utsøkt vin i koselige omgivelser. Serdeles hyggelig og god service fra kelnere som virkelig la seg i selen for å gi oss en god opplevelse. Anbefales på det varmeste :-)

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Pekka2205
Anmeldt 12. juli 2015 via mobile enheter

Rett og slett en fantastisk opplevelse! Spennende retter og deilige smaker. Veldig godt mottatt av superserviceinnstilte kelnere som fixa bord selv om vi ikke hadde booket. Det er lurt å booke om du vil spise på Amaro!

Dato for besøk: juli 2015
2  Takk, Merethe K
Anmeldt 6. august 2013 via mobile enheter

Restaurant er lokalisert et par kvartaler fra turist-promenaden i Viareggio. Her er det elegante lokaler med spennende belysning. Servicen er upåklagelig, maten likedan. Lett blanding av fisk, kjøtt og pasta. Prisene er det ingenting å si på. Anbefales!

Dato for besøk: august 2013
    • Atmosfære
Takk, StTho

Reisende som så på Ristorante Amaro Braceria, så også på

Viareggio, Province of Lucca

Har du vært i Ristorante Amaro Braceria? Del dine erfaringer!