“God mat for å stoppe på veien”
Anmeldelse av Lille Napoli

Lille Napoli
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Moi
Anmeldt 12. juli 2020

God fastfood hos Lille Napoli. Godt utvalg av pizza og varmretter. Alt ble raskt ferdig og servert samtidig. Hyggelig pit stop.

2  Takk, Knut Erik T

Anmeldt 11. juli 2020

En liten, type gatekjøkken restaurant. Hyggelig betjening. Oversiktelig meny med rikt utvalg. Både pizza, burgere og ulike typer kebab. Vi spiste pizzaen «Moi spesial», den var nok til 2 personer ved valg av den største pizzaen. ( 40 cm). Rikelig med fyll, og krydder. Mye hvitløk for den som liker det. Skikkelig velsmakende bacon og biff fyll.

1  Takk, sirenmeling
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Betjeningen er koselig og vi trenger ikke vente lenge på maten :) God mat på koselige stadjonsbyen Moi.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Monica N
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Måtte ha mat og dette var eneste stedet som var åpent.
Neste gang tar vi med matpakke....
Lite forseggjort pizza med lite smak og dårlige råvarer.

Styr unna!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 728kennethk
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dette var middagsstoppet på en lang biltur. Dette er ikke en italiensk restaurant, som man kan få inntrykk av, men en fastfood-diner med pizza, burger og kebab på menyen. Tre voksne og to barn delte en stor pizza. Pluss for sprø og god bunn og rikelig med mat til en billig penge.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jansR7121AG

Har du vært i Lille Napoli? Del dine erfaringer!