Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Hotellet har en nydelig utsikt og er veldig koselig og spise der, eneste negative er at veien ved siden av hotellet er veldig bermen så hører ganske mye fra veien. God mat og kaffi og trivelig resepsjon

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Marcus Enok T
Anmeldt 13. august 2017

Hotellet har rom i litt gammel stil, og behøver å pusses opp for å være ajour med markedet. Men er et bra valg for overnatting eller middag langs veien. God service. God frokost buffet. Populær sted for søndagsbuffet.

Romtips: lett tilgjengelig langs E39
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Margit V
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Stoppet her for middag på vei fra Kristiansand til Stavanger. Kan absolutt anbefales da du her finner både god mat og fantastisk service! Vi spiste komlemiddag og pølser og pommes frites til ungene - når du også ligger til lekerom så var dette umiddelbar suksess!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Stian V
Anmeldt 8. mai 2016 via mobile enheter

Stoppet innom for middag. Vi var 6 voksne og tre barn. De hadde en flott buffet med alt fra erkenorsk mat til spennende thai-retter. Ungene fikk både smake barnemeny og det de ønsket fra buffeten. I tillegg rikholdig dessertbord med hjemmelaget sviskegrøt og karamellpudding som mine favoritter. Hyggelig lokale med store lyse vinduer, hvite duker og hyggelig personale. Stopper gjerne her igjen. Meget positivt overrasket.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, andreasvj2014
Anmeldt 26. desember 2015 via mobile enheter

Absolutt ein plass å stoppe på ruta mellom Stavanger og Kristiansand. Restaurant og kafeteria med god mat. Store rom med god plass til ein familie på fire. Mange som stoppa og tok middagen her. Me stoppe nok også her neste gang me er på dei trakter.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Rune A