Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. juni 2020

Ved ankomst av hotelle fikk vi utlevert nøkkel. Rommet hadde fukt og luktet, men vi fikk et nytt med en gang. Veldig hyggelig personale.
På kvelden fikk vi kjøpt nydelig middag, med ei pils til. Smakte fortreffelig!
Helt grei frokost.
Takk for oss.

Romtips: Andre etage var ok
Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, TrailBlazer795691
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Overnatting under gjennomsnittet bra. Ok rom. Virket som sengen ikke var skifter på- men bare redd opp etter de forje gjestene. Badet var grusom standard. Skittent. Hang spindelvev fra taket. Hår i dusjen.
Betalte 990kr for en natt på dobbeltrom. Samme pris som flere av hotellene i Norge med høy standard. I overkant syns jeg. Ikke verdt pengen!! de er heldige med at det ikke er noen overnattinger i nærheten der. Så man må velge de.
Ok frokost. God service.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 544elins
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk tre veldig gode forslag til lunsj som vi kunne velge i mellom og som da ble forhåndsbestilt.
Hotellet ligger rett med vegen og bussen kunne stå med inngangsdøren.
Maten stod på bordet umiddelbart etter at vi hadde satt oss. Alle tre retter falt i smak og prisen sto i stil med hva vi fikk. Servicen var effektiv og hyggelig. En lunsjstopp for en reisegruppe kan ikke bli bedre. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Haugesunderen
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Hotellet har en nydelig utsikt og er veldig koselig og spise der, eneste negative er at veien ved siden av hotellet er veldig bermen så hører ganske mye fra veien. God mat og kaffi og trivelig resepsjon

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Marcus Enok T
Anmeldt 13. august 2017

Hotellet har rom i litt gammel stil, og behøver å pusses opp for å være ajour med markedet. Men er et bra valg for overnatting eller middag langs veien. God service. God frokost buffet. Populær sted for søndagsbuffet.

Romtips: lett tilgjengelig langs E39
Dato for oppholdet: april 2017