“Høy matkvalitet og avslappet stemning- en sørlandsperle!”
Anmeldelse av Hilda Larsen

Hilda Larsen
Vurdert som nr. 5 av 11 Restauranter i Tvedestrand
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fisken flaker seg perfekt og du har lyst til å slikke sausen av tallerkenen- vinen serveres av blide kunnskapsrike kelnere og vannet skvulper langs bryggekanten- hva mer kan du ønske deg på et laidback bryggekjøkken langs Norges fantastiske sørlandskyst. Når du avslutningsvis kan velge mellom 24 fantastiske norske isvarianter- sier det sitt- vi må tilbake!

Takk, 530ellenl

Anmeldt 1. juli 2021

Servitøren presenterte pizzaen som "noe som må oppleves - den beste pizzaen dere noengang har smakt, det er bare å glede seg"! Bestilte 2stk vegetar pizza som kostet 230kr per stk, totalt smakløs - bunnen smakte billig kjeks, både saus og topping smakte absolutt ingenting. Fikk servert pizzaen i pappkartong selv om vi spiste på restauranten. Vi ga beskjed til servitøren som svarte med "jeg har faktisk ikke smakt den selv".

Pizzaen burde fjernes fra menyen.

Takk, 122j_rgenh
Calle B, Owner på Hilda Larsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Det var synd at du ikke var fornøyd med pizzaen vår. Flamcochen som vi kaller den hos oss har tysk opprinnelse og er en noe annerledes pizza-type enn den norske og som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. Vi ønsker likevel ikke at noen skal ha en dårlig matopplevelse hos oss, og vi vil gjerne invitere deg tilbake for en annen vegetarrett, kostnadsfritt. Vedrørende servering i pappkartong ble dette gjort med pizzaene på grunn av regn og mye vind i dag og for å få pizzaen fraktet til bordet på best mulig måte.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Denne restauranten har en fantastisk hemmelighet. Det kalles gourmet torsdag. Sier ikke mer, men her leverer kokken fantastisk mat med gode viner i ujålete omgivelser midt i havgapet. Svært god opplevelse!!

Takk, 889knute
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Hilda Larsen, så også på

Tvedestrand, Tvedestrand kommune

Har du vært i Hilda Larsen? Del dine erfaringer!