Helene S
Hønefoss, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 30. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Gi beskjed ved bestilling om bevegelseshemming, da dette er en gammel bygning hvor noen rom...
3,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Dorte S, ManagerTvedestrand Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. des. 2018
Hei Helene, takk for din fine anmeldelse. Det gleder oss at du har vært fornøyd med dit opphold hos oss - og at du har bemerket at vi har renovert rommene ;-)

Velkommen tilbake.

Ved stranden
31.8 km fra Tvedestrand Fjordhotell
Se flere hoteller i Tvedestrand
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Min familie var å spiste middag i restauranten etter et besøk i dyreparken. Veldig god mat og ypperlig service. En liten overraskelse til barna etter middagen. De hadde også en flott uteservering i vannkanten.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, lotoda
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Bærer preg av lappverk og mange eiere? Luktet kloakk fra badet. Ingen ventilasjon. Renhold var ellers greit og sengen var god. Noe støy i en periode på natten. Resepsjonen stengt om natten. Restaurant bar ikke preg av å være åpen, men vi vet ikke sikkert...
Frokost var bra.
Har høyeste status i Best Rewards, men det hadde jeg ingen som helst nytte av.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Norwegian58
Anmeldt 1. august 2018

Veldig hyggelig betjening, eierne var service-minded da vi fikk byttet rom pga stöy fra klima-anlegget. Rommet var pà baksiden heldigvis sà vi slapp stöy fra en bàt-festival den kvelden. Bra màltid pà terrassen ved sjöen, og fin frokost för turen gikk videre.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Marco B
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening. Fornuftige priser. Deilig å sitte ute på Pir 4 i det fine været. Tvedestrand Fjordhotell ligger idylisk til i hjertet av Tvedestrand. Litt trafikale utfordringer pga veiarbeid, men det blir jo enda bedre når de er ferdig.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ocdahl2
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Vi tok en rask tur til Tvedestrand Fjordhotell juni 18 og ble veldig overrasket. Et koselig lite hotell helt ved vannet med fine rom og gode senger. Vi koste oss veldig! Betjeningen var hyggelig og vi ble oppgradert uten videre. Frokosten var god, deilig med eggerøre som ikke er laget av pulver. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 444heidis
Dorte S, Manager på Tvedestrand Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2018

Hei Heidi

Mange takk for din positive annmeldelse. Det gleder oss at dere var fornøyd med deres opphold hos oss.

Velkommen tilbake :-)