Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin beliggenhet. God mat men det var for lite. Når man betaler så mye forventer vi mer poteter og salat og større burgere. Noen som sa at porsjonene var små som mus.... Ja... Vi skadet oss på den ene benken som var spiss.

Takk, majatonheim
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

God mat, overpriset og lite service rett og slett.
Grillmaten var god men køen var alt for lang. I løpet av 2 timer fikk jeg mat nok til en mus, enda jeg gikk flere ganger. Den ene servitøren var mest opptatt av å drikke Cuba libre.

1  Takk, Jorgen89
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hadde planlagt en natt i Tvedestrand på vei sørover. Hotellet var helt ok med normalt rom og gode senger. Savnet det lille ekstra av personell og hotell. Med god erfaring over kystbyer i Sverige og Norge synes jeg at dette er et hotell som bærer preg av god strøm av turister uten noe behov for å gi gjestene en opplevelse som de husker ( ikke noe feil, men heller ikke noe ekstra). Frokosten var bra og jentene o frokostsalen var helt topp.

Takk, 137lars_
Anmeldt 23. juni 2020

Vi ble veldig godt tatt i mot av en ung mann i resepsjonen. Vi hadde rom med balkong i 4.etasje, men heisen gikk kun til 3.etasje. Rommet hadde god størrelse og var pent møblert, og balkongen med 2 stoler og et bord hadde fin utsikt over havnen og sjøen. Badet var rent og hadde badekar.Da TV-en ikke virket, så fikk vi hjelp med en gang. Frokosten er jo litt spesiell i disse Covid-19 tider, - O.K., men imponerte ikke.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 18. juni 2020

Hotellet er helt greit. Det bærer preg av dårlig vedlikehold og rommene skal vistnok være ganske store men er ganske små. Besøket i seg selv oppleves greit. Men i disse tider er smittevern noe av det viktigste vi gjør i den felles dugnaden mot korona. Når hotellet ikke en gang har synlig antibac i frokost sal, da blir jeg skeptisk. En annen ting som overrasker stort er holdningen til hotel sjefen, han oppleves hyggelig fordi han må være det, holdningen bærer preg av arroganse og bedrevitere syndromet. En hotel eier bør være ydmyk ovenfor sine gjester og det er vel en gang sånn at kunden har alltid rett. Hvis ikke kommer man ikke tilbake, noe som i dette tilfelle er et faktum. Jeg elsker Tvedestrand men ville aldri booket meg inn her igjen. Jeg ønsker å bli møtt av mennesker på en god måte.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Vestland_78