Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 1 795
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Bli belønnet med One Key
kr 1 795
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Bli belønnet med One Key
    kr 2 100
    kr 2 116
11.5 km fra Tvedestrand Fjordhotell
Ved stranden
Våre basseng er oppvarmet og åpne fra starten av juni til slutten av august.
  • ZenHotels.com
  • Algotels
20.5 km fra Tvedestrand Fjordhotell
Se flere hoteller i Tvedestrand
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Selve hotellet var fint. Rommet var rent og beliggenheten ved vannet var fint.

Hotellet har egen restaurant som heter Pir4. Der var maten en vits! Jeg har aldri vært med på mer overpriset og dårlig mat. Lørdag var det reklamert med grillbuffet med variert utvalg av kjøtt, fisk og fugl. Stor salatbar og diverse tilbehør. Realiteten var seig sommerkotelett og dampet choriz pølse. En slakk grå hamburgerkake. Det representerte kjøttet. Fisk ble representert av FISKEKAKER, og til slutt kom det kyllingvinger. Tilbehør var en halv potet som sikkert skulle vært bakt men nok var kokt, og en svidd halv maiskolbe. Salatbaren var en mølje av slappe salatblader, rødløk, paprika og oliven. Ved siden fikk man en kald tykk bearnaise som var krydret med Gurkemeie for å få gulfargen. Det hele var priset til 395 pr person. Tanken var nok å suge mest mulig penger ut av gjestene enn at de skulle sitte med en god matopplevelse. Yrkesstolthet er nok ett ukjent begrep her.

Romtips: Unngå rom mot vannet dersom du skal ha en god natt søvn. Musikken slutter 0200. Velg rom mot bakgården.
Takk, Trond1970
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Lunch på Pir4 Tvedestrand fjordhotell med et vennepar.
Utrolig god lunch, fiskesuppe og reker var helt utmerket. Servicen er også utrolig bra.
Kan absolutt anbefales til par, familier, båtturister og venner.
Vi er superfornøyde......

Takk, Anne-Lise U
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Sølvkre eller skjeggkre på badet, håper på førstnevnte. Hyggelig dame i resepsjonen på ankomstdagen.

Maten på brygga (pir4) er overpriset og de som jobber der har ikke blitt lært opp ordentlig, da servicen ikke der. Mer spennende å snakke med kollegaer enn å ta vare på gjestene, fikk vi inntrykk av begge dagene. Kjøkkenet stenger 22, men vi får beskjed en god stund etter vi fikk menyene (lørdagen) om at vi kun kunne kjøpe pizza, reker og grillbuffet. Jeg bestilte reker til nesten 250kr, der fikk jeg servert to loffskiver, reke i lake, en pakke smør og to pakker majones.

Maten er som sagt ikke noe å skryte av, men dessverre er det ikke mye annet man kan velge her. Første og siste besøk. PS: Velg heller rommet med utsikt mot en murvegg enn sjøutsikt, velger du med sjøutsikt kan du forvente høy musikk og festbråk frem til 02:00. Det eneste positive med dette oppholdet er at byen er idyllisk.

Takk, Camm9590
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Ok mat, men ikke verdt prisen. 54 kroner for en liten brus. Liten pizza for 250kr. Smakte ok men små porsjoner i forhold til prisen. Ikke hjemmelaget mat heller. Fikk bestillingen feil (lagde glutenfri pizza med gluten) og ingen avslag. Servitørene var greie men sjefen var ikke veldig service-innstilt.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, Matildelimstrand
Anmeldt 21. juni 2021

Hotellet ligger flott til helt ned til vannet. Rommet var stort, luftig og lyst. Pent bad med bra størrelse. Virket ganske nyoppusset. Deilig frokost. Alle som jobbet her var veldig hyggelig. Hotellet har egen restaurant med flott uteservering. God mat.

Romtips: Rom ut mot sjøen, flott utsikt. Vil du ha en liten balkong bestill i 4 etasje ut mor sjøen.
Takk, 598mettej