“Helt ok”

Vertshuset
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Tvedestrand
Kjøkken: Pizza, Sjømat, Grill
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En helt ok restaurant for lunsj, litt treig service men ellers ganske bra. God mat til helt ok pris.

1  Takk, Jorgen89

Anmeldt 17. juli 2020

Vi var en tur på Sørlandstur og vi hadde med to hunder og vi var to par. Ganske trivelig og få ha med hund inne på restauranten nede ved brygga. Vi bestilte rekesmørbrød og tapas og det var glimrende........herlig måltid.

1  Takk, Paul K
Anmeldt 18. juni 2020

Nydelig sted og nydelig mat. Ikke minst fantastisk personell. De la til rette for en nydelig kveld. Alltid bortom bordet for å høre at alt var bra. Kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Vestland_78
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Ventet lenge på en smakløs pizza. Ferdigbunn, kjedelig saus og ost. Synd, for jeg vet dere kan så mye bedre...

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Claes O
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Alltid god mat. Alltid hyggelig. Anbefaler langsomt stekt svin fra Vatnebu. Nydelig. Hva hadde Tvedestrand vært uten vertshuset??

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 586veronican

Reisende som så på Vertshuset, så også på

Lyngør, Tvedestrand kommune

Tvedestrand, Tvedestrand kommune

Har du vært i Vertshuset? Del dine erfaringer!