“Velg dagens! ”

Vertshuset
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Tvedestrand
Kjøkken: Pizza, Sjømat, Grill
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Det var ikke mange stedene og velge mellom og vi havnet her to dager på rad. Alle på bordet var super fornøyde med sine retter. Jeg hadde en veldig bra sammensatt tapas første dagen, og pizza andre dagen.

1  Takk, Reisejente85_

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Ikke samme sjarm som på Furøya, men samme gode maten. Travel uteservering med folk i kø og biler som må forbi. Hyggelig service i en travel sesong.

Topp med pizza til ungene.

Dagens med havabbor og kapers var nydelig.

1  Takk, RenateJo
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En helt ok restaurant for lunsj, litt treig service men ellers ganske bra. God mat til helt ok pris.

1  Takk, Jorgen89
Anmeldt 17. juli 2020

Vi var en tur på Sørlandstur og vi hadde med to hunder og vi var to par. Ganske trivelig og få ha med hund inne på restauranten nede ved brygga. Vi bestilte rekesmørbrød og tapas og det var glimrende........herlig måltid.

1  Takk, Paul K
Anmeldt 18. juni 2020

Nydelig sted og nydelig mat. Ikke minst fantastisk personell. De la til rette for en nydelig kveld. Alltid bortom bordet for å høre at alt var bra. Kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Vestland_78

Reisende som så på Vertshuset, så også på

Lyngør, Tvedestrand kommune

Tvedestrand, Tvedestrand kommune

Har du vært i Vertshuset? Del dine erfaringer!